Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorXαρίτος, Δημήτρης-
dc.contributor.authorΛασηθιωτάκη, Μελίνα-
dc.date.accessioned2018-10-16T08:14:54Z-
dc.date.available2018-10-16T08:14:54Z-
dc.date.issued2018-09-30-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/40527-
dc.description.abstractTo αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μιας οπτικοακουστικής εγκατάστασης, με βασικό άξονα το στοιχείο του φωτισμού, ως ζωντανή επιτέλεση. Η μελέτη αυτή στοχεύει στην επαναδιατύπωση του θεωρητικού πλαισίου γύρω από τη συγκεκριμένη μορφή τέχνης, μέσω βιβλιογραφικής και εμπειρικής σκοπιάς. Μια τέτοια περίπτωση, σύμφωνα με το θεωρητικό υπόβαθρο, διέπεται από τέσσερις καλλιτεχνικές έννοιες, εκείνες της Οπτικής Μουσικής, της Επιτελεστικής Τέχνης, της Τέχνης της Εγκατάστασης και της Τέχνης της Διάδρασης. Για την κάθε έννοια, παρουσιάζονται έργα και καλλιτέχνες οι οποίοι την διέκριναν και την καθόρισαν ιστορικά, στην πορεία των οπτικοακουστικών τεχνών. Πέραν της βιβλιογραφικής διερεύνησης και της συγγραφής σχετικού κειμένου, αναλύεται ως εφαρμοσμένο παράδειγμα της έρευνας, μια ζωντανή οπτικοακουστική εγκατάσταση, κατά την οποία συμμετείχα ενεργά, καθόλη τη διάρκεια της υλοποίησης. Η εμπειρική αυτή προσέγγιση, προέκυψε από τη συνεργασία με την ομάδα των «Children of the Light» (professional lighting scenographers), κατά την τρίμηνη πρακτική μου άσκηση στο Άμστερνταμ. Η μεθοδολογία της εφαρμοσμένης έρευνας περιλαμβάνει, συλλογή εθνογραφικών δεδομένων και καταγραφή παρατηρήσεων, σχετικά με την ομάδα και την υλοποίηση της εγκατάστασης. Στην τελική αποτίμηση του έργου, εξάγονται συμπεράσματα, σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας εργασίας.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΡιμπάτσιου, Α. (2010). Η συναισθησία στις Εικαστικές Τέχνες. Η επίδραση του φαινομένου της συναισθησίας στη δημιουργικότητα. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνώνel_GR
dc.relationΣτρατίκη, Ε. (2016). Μέσα στο φως. Το φως-χώρος στο έργο του James Turrell. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνώνel_GR
dc.subjectΟπτική Μουσικήel_GR
dc.subjectVisual Musicel_GR
dc.subjectΤέχνη της Επιτέλεσηςel_GR
dc.subjectPerformance Artel_GR
dc.subjectΤέχνη της Εγκατάστασηςel_GR
dc.subjectInstallation Artel_GR
dc.subjectTέχνη της Διάδρασηςel_GR
dc.subjectInteractive Artel_GR
dc.subjectΟπτικοακουστικό περιβάλλονel_GR
dc.subjectAudiovisual Environmentel_GR
dc.subjectΟπτικοακουστική Εγκατάστασηel_GR
dc.subjectAudiovisual Installationel_GR
dc.subjectΦωτιστική Εγκατάστασηel_GR
dc.subjectLighting Installationel_GR
dc.subjectΖωντανή Φωτιστική Επιτελεστική Εγκατάστασηel_GR
dc.subjectLive Lighting Performative Installationel_GR
dc.subjectΖωντανή Οπτικοακουστική Επιτελεστική Εγκατάστασηel_GR
dc.subjectLive Αudiovisual Performative Installationel_GR
dc.titleΔιερευνώντας τη διαδικασία δημιουργίας μιας Οπτικοακουστικής επιτελεστικής εγκατάστασης ως ζωντανό δρώμενο | παραγωγή και καταγραφήel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinInvestigating the process of creating a live audiovisual performative installationel_GR
dc.description.abstractlatinThe subject of this research is the formation of a live audiovisual performative installation, based on the element of lighting. This analysis aims to redefine the theoretical framework of this particular form of art through a bibliographical and empirical approach. Such a case, according to the theoretical background, is composed of four artistic concepts, those of Visual Music, Performing Art, Installation Art and Interactive Art. For each concept, a specific range of artists and installations according to lighting is mentioned, through the history of audiovisual arts. In addition to the bibliographical research, a real example of a live audiovisual installation is presented as a case study, based on my personal experience during my internship in the creative studio of “Children of the Light” (professional lighting scenographers) in Amsterdam. Applied research methodology includes the collection of ethnographical data and personal observation, regarding COTL’s artistic and technical approach and the whole working process of the case study. In the final evaluation of the project, conclusions are drawn on the queries of this research.el_GR
dc.bibliography.number11el_GR
dc.audienceΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχεδιασμός Φωτισμού, Διπλωματική Εργασία/ ΣΦΠΔΕel_GR
dc.coverage.pages152el_GR
dc.coverage.references12el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherΕικόνεςel_GR
dc.contributor.advisor1Κορακίδου, Βερονίκη-
Appears in Collections:ΣΦΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lasithiotaki_DE.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας19.17 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.