Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40356
Title: "Μάρκετινγκ Γαμήλιων Ταξιδιών: Διερεύνηση των δυνατοτήτων εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος ελληνικών προορισμών κι επιχειρήσεων μέσω της ανάπτυξης της αγοράς γαμήλιων ταξιδίων"
Authors: ΓΚΡΙΤΖΕΛΗ, ΕΛΕΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΖΟΥΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Keywords: Μάρκετινγκ γαμήλιων ταξιδιών;Wedding tourism marketing;Γάμοι προορισμού;Destination weddings;Γαμήλιος τουρισμός;Honeymoon tourism
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Κεντρικό σημείο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος ελληνικών προορισμών κι επιχειρήσεων μέσω της ανάπτυξης της αγοράς γαμήλιων ταξιδίων. Τα γαμήλια ταξίδια συνιστούν μια από τις σύγχρονες και αναπτυσσόμενες μορφές του εναλλακτικού τουρισμού. Ο τρόπος που γιορτάζεται ένας γάμος έχει εξελιχθεί με την πάροδο των χρόνων με τους γάμους προορισμού να αποτελούν μια σημαντική τάση, που φαίνεται να έχει αλλάξει τα κίνητρα και την ταξιδιωτική καταναλωτική συμπεριφορά, καθιστώντας απαραίτητη τη μελέτη για την κατανόηση αυτών των κινήτρων προκειμένου να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες αυτής της αγοράς.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ-ΔΕ_2018 ΓΚΡΙΤΖΕΛΗ ΕΛΕΝΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.84 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.