Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40343
Title: Διπλωματική Εργασία Στρατηγικό τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ για το Βαρόσι της Έδεσσας, το οποίο θα αποτελέσει το όχημα της περαιτέρω ανάπτυξης του Δημοσίου (έσοδα ΕΦΚΑ, Δ.Ο.Υ, Τ.Α.) και ιδιωτικού τομέα (επιχειρήσεις, επιμελητήριο, εμπορικές τουριστικές οργανώσεις)
Authors: Κουρσουνίδου, Μαρία
metadata.dc.contributor.advisor: Γιαννούκου, Ιωάννα
Keywords: Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικής Ανάπτυξη;Τουρισμός;Ειδικές Μορφές Τουρισμού;Τουρισμός Ειδικών Ενδιαφερόντων;Tourismo;Tourism Types;Special Interests Tourism;Development of Strategic Tourism Marketing Plan
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Στην Ελλάδα, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία έγκριτων φορέων και αρχών (ΕΛΣΤΑΤ, ΣΕΤΕ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ κ.α.) ένα πολύ μεγάλο μέρος του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος προέρχεται από τον τουρισμό, καθώς επίσης υπάρχει μια εξίσου μεγάλη τουριστική αγορά εργασίας, στοιχεία που προσδίδουν στον παραγωγικό αυτό τομέα της οικονομίας μια επιβλητική και προεξάρχουσα θέση στην κοινωνικοοικονομική δημιουργία της χώρας. Ωστόσο σε κάποιους προορισμούς που δεν διαθέτουν τους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς πόρους, όπως ο ήλιος, η θάλασσα, η αμμουδιά και σε συνδυασμό με τη επικρατούσα κρίση μπορεί να ακούγεται κάπως παράξενα ο όρος τουριστική ανάπτυξη, ίσως γιατί αυτή δεν έχει προωθηθεί με τα σύγχρονα και τα συστηματικά μεθοδευμένα επιστημονικά εργαλεία του μάρκετινγκ, τα οποία είναι τα πλέον καταλληλότερα για να αναδείξουν τις τοπικές ομορφιές και να τις καταστήσουν αναγνωρίσιμους τουριστικούς προορισμούς. Μια τέτοια τοπική ομορφιά αποτελεί η παλαιότερη συνοικία της Έδεσσας το Βαρόσι, για την οποία επιχειρείται στο πλαίσιο της Διπλωματικής Εργασίας η κατάρτιση ενός τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ που φιλοδοξεί αρχικά να αναγνωριστεί και στη συνέχεια να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά. Η πρόταση μιας σειράς ενεργειών μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τους αξιόλογους πόρους της περιοχής, τον ανθρώπινο παράγοντα αλλά και με την χρησιμοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων θα έχει ως πρώτο στόχο να την ενισχύσει ως προορισμό στον τουριστικό χάρτη της χώρας. Με τα εργαλεία της πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας, την καταγραφή και προσέγγιση της υφιστάμενης κατάστασης, την θετική έκβαση του τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ για τον εντοπισμό ευκαιριών και δυνατών σημείων, την αποφυγή απειλών και την εξουδετέρωση των αδύνατων σημείων, τις τελικές προτάσεις για το μίγμα μάρκετινγκ, αναμφισβήτητα τα συμπεράσματα θα είναι ασφαλή για την ανάδειξη του προορισμού. Τέλος η ήπια μη συγκρουσιακή με άλλα κοινωνικά συμφέροντα, τουριστική ανάπτυξη ειδικών εναλλακτικών μορφών τουρισμού θα αποτελέσει το αειφόρο τουριστικό μοντέλο ανάπτυξης της περιοχής παρόλο το φοβικό πλήγμα λόγω της κρίσης, και θα αποτελέσει το όχημα για την ευημερία της τοπικής κοινωνίας.
License: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΥΡΣΟΥΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής9.54 MBPDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons