Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40200
Title: "Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Ελληνικά ως ξένη ή δεύτερη γλώσσα για μετανάστες και πρόσφυγες παιδιά σε τάξεις υποδοχής σε Δημοτικά Σχολεία στην Ελλάδα (μελέτη περίπτωσης)"
Authors: Soutopoulos, Nikolas
Advisor: Dr Yilmaz, Birgul
Keywords: Refugees,;Πρόσφυγες,;migrants,;μετανάστες,;education,;εκπαίδευση,;primary schools,;δημοτικά σχολεία,;Greek as a foreign/second language,;ελληνικά ως ξένη/δεύτερη γλώσσα,;interview,;συνέντευξη;differentiated instruction,;διαφοροποιημένη διδασκαλία,;language courses;μαθήματα γλώσσας
Issue Date: 15-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη γλωσσική εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές/σπουδαστές με τη χρήση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στις Τάξεις Υποδοχής των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της Ελλάδας. Διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι η εκπαιδευτική προσέγγιση που ο δάσκαλος καλείται να εφαρμόσει διδασκαλία (που να ανταποκρίνεται) στις ανάγκες του κάθε ενός μαθητή/σπουδαστή ξεχωριστά, παίρνοντας υπόψη του τις ατομικές ικανότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το επίπεδο ετοιμότητας, οι γλωσσικές δεξιότητες, η γνώση ανάγνωσης και γραφής (γραμματισμός), μαθηματική ικανότητα κ.λ.π. Η διπλωματική εργασία εστιάζει στους τρόπους που η διαφοροποιημένη διδασκαλία εφαρμόζεται από τους δασκάλους στα Ελληνικά Δημοτικά Σχολεία για τους νεο-αφιχθέντες πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές από τη Συρία, Πακιστάν, Ιράκ κ.ά, που παρακολουθούν τα μαθήματα ελληνικής γλώσσας ως ξένης / δεύτερης γλώσσας. Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τη διαδικασία διαφο-ροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις μεικτής ικανότητας με πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές στην Ελλάδα και να κατανοήσει πόσο αποτελεσματική είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία και πώς αυτή η εκπαιδευτική μέθοδος επιδρά στις γνωστικές συμπεριφορές των προσφύγων και μεταναστών σπουδαστών ηλικίας 7-12 ετών. Στις παρακάτω σελίδες υπάρχει μια παρουσίαση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για την εκπαίδευση των μεταναστών και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, καθώς και τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μέσω συνέντευξης για τους σκοπούς της εργασίας.
Appears in Collections:LRM Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master's Thesis-Nikolas Soutopoulos-HOU.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής & παραρτήματα2.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.