Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40048
Title: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ:ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Authors: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΝΤΗ, ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΜΑΥΡΑΚΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Keywords: Στρατηγικές τραπεζών;Banking strategies;Τραπεζικές υπηρεσίες;Banking servises;Μάρκετινγκ;Marketing;Οικονομική κρίση;Financial crisis;Ικανοποίηση πελατών;Customer satisfaction;Σημαντικότητα υπηρεσιών;Service importance
Issue Date: 29-Sep-2018
Abstract: Η παγκόσμια οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2007 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τα τραπεζικά συστήματα σε όλο το κόσμο. Οι τράπεζες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ένα νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον με αλλαγές και εκτεταμένες ανακατατάξεις. Στο έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί λόγω της απελευθέρωσης των αγορών και της παγκοσμιοποίησης οι ελληνικές τράπεζες υποχρεούνται να προχωρήσουν σε αναδιάρθρωση της επιχειρηματικής τους δομής και επανεξέταση της στρατηγικής τους. Τόσο η ποιότητα εξυπηρέτησης όσο και η ικανοποίηση του πελάτη έχουν αναγνωρισθεί ως κρίσιμα στρατηγικά σημεία για την επιτυχή αντιμετώπιση του οξύτατου ανταγωνισμού. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η καταγραφή των στρατηγικών που εφαρμόζουν οι ελληνικές τράπεζες στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης για να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους. Με τη βοήθεια ερωτηματολογίου καταγράφεται η ικανοποίηση των πελατών από την συνεργασία τους με τις ελληνικές τράπεζες. Επιπλέον παρουσιάζονται στρατηγικές και πολιτικές που χρησιμοποιούν οι τράπεζες με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών τους σε περίοδο κρίσης. Τέλος διατυπώνονται υποθέσεις σχετικές με την ικανοποίηση του πελάτη, της σημαντικότητα κάποιων παραγόντων που ίσως οδηγήσουν σε αλλαγή συμπεριφοράς των πελατών και εξετάζεται ο βαθμός ικανοποίησης στους χρηματοοικονομικούς και μη παράγοντες όπως η φήμη και οι υπηρεσίες τις οποίες παρέχει. Λέξεις κλειδιά: στρατηγικές τραπεζών, τραπεζικές υπηρεσίες, μάρκετινγκ, οικονομική κρίση, ικανοποίηση πελάτη, σημαντικότητα υπηρεσιών.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής , Παράρτημα1.49 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.