Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/40014
Title: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πολυμεσικής Εφαρμογής -Παιχνιδιού- για Αναλφάβητες Κρατούμενες, Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Καταστήματος Κράτησης Γυναικών Ελεώνα Θηβών
Authors: Ζαχαρίου, Άγγελος
metadata.dc.contributor.advisor: Κορακάκης, Γεώργιος
Keywords: Εκπαιδευτικές Πολυμεσικές Εφαρμογές;Educational Multimedia Applications;Πολυμέσα και Εκπαίδευση;Multimedia and Education;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education;ΣΔΕ;SCS;ΣΔΕ Καταστημάτων Κράτησης;SCS Reservation Branches;Στάδια Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολυμεσικής Εφαρμογής;Educational Multimedia Application Development Stages
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Η ραγδαία ψηφιακή εξέλιξη στην εποχή μας, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη καθημερινότητά μας, στον τομέα της πληροφόρησης, της εκπαίδευσης, της ψυχαγωγίας και ιδιαίτερα της επικοινωνίας. Εντούτοις υπάρχουν κοινωνικές ομάδες (ρομά, αθίγγανες κ.α.), οι οποίες αδυνατούν να αξιοποιήσουν το σύνολο των ευεργετημάτων που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία, καθόσον οι υπάρχουσες κοινωνικές δομές δεν τους παρέχουν και τις ευνοϊκότερες συνθήκες για σχολική εκπαίδευση. Ο χώρος των καταστημάτων κράτησης ως αποδέκτης μεγάλου αριθμού ατόμων που ανήκουν στις προαναφερόμενες ομάδες, συνεισφέρει στην εκπαίδευση τους με τα ΣΔΕ (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας). Τα ΣΔΕ αγκαλιάζονται από τις έγκλειστες κρατούμενες, στην αρχή ως μια ευκαιρία για να μειώσουν την ποινή τους, μιας και κάθε μέρα φοίτησης σε αυτά, προσμετρείται ευεργετικά στην μείωση του υπολοίπου της ποινής τους, συμπεριλαμβάνοντας ευεργετικά και τις ημέρες των αργιών. Κατά την φοίτηση τους, οι εκπαιδευόμενες αποκομίζουν γνώση που τις βοηθάει να αποκτήσουν δεξιότητα γραφής, ικανότητα να διαβάζουν και να κάνουν στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις. Κάποιες ολοκληρώνουν τον μονοετή ή διετή κύκλο φοίτησης τους στο Δημοτικό του ΣΔΕ και συνεχίζουν την επόμενη χρονιά την φοίτησή τους στο Γυμνάσιο. Πολλές εκπαιδευόμενες διακόπτουν συνήθως στον τρίτο ή τέταρτο μήνα την φοίτησή τους για διάφορους λόγους (π.χ. θεωρούν δύσκολο το σχολείο και ζητούν να μπουν σε άλλες εργασίες ή αποφυλακίζονται λόγω ποινικών μεταβολών κ.ά.). Οπότε ο βασικότερος στόχος της εφαρμογής είναι να μπορέσουμε να διατηρήσουμε τη μεγάλη προσέλευση των εκπαιδευομένων, η οποία παρατηρείται τους πρώτους μήνες στο ΣΔΕ, ενισχύοντας τον ενθουσιασμό τους για μάθηση και μειώνοντας όσο το δυνατόν την εγκατάλειψη της προσπάθειάς τους. Για όλους τους παραπάνω λόγους, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε σαν βασικό εργαλείο συγγραφής πολυμέσων το AdobeFlashCS6 για να φθάσουμε στο τελικό προϊόν. Βασικά πλεονεκτήματα του εργαλείου αυτού είναι η δημιουργία διανυσματικών γραφικών, η δημιουργία εντυπωσιακών animation, η συμβατότητα με τους περισσότερους υπολογιστές και φυλλομετρητές ιστού και κυρίως η διαδραστικότητα. Η εφαρμογή μέσω της επανάληψης απλών βασικών παιχνιδιών/ασκήσεων, επιδιώκει να προσελκύσει και να ενθαρρύνει τις εκπαιδευόμενες να εξασκούνται παιχνιδίζοντας στην εκμάθηση του ελληνικού αλφαβήτου, στους μήνες του χρόνου, στις ημέρες της εβδομάδας, στην ανάγνωση και γραφή λέξεων, στην αναγνώριση γεωμετρικών σχημάτων και στην κατανόηση απλών αριθμητικών πράξεων.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ptyxiaki_Zachariou Angelos_2018 - .pdfΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation4.09 MBUnknownView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons