Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39981
Title: A Critical Analysis of an EAP course in a Greek Private Higher Education Institute
Authors: Papadima, Ourania
metadata.dc.contributor.advisor: Zorbas, Vasilios
Keywords: EAP;Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς;Higher Education;Ανώτερη Εκπαίδευση;Greece;Ελλάδα;Course Evaluation;Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών;Adult Education;Εκπαίδευση Ενηλίκων
Issue Date: 22-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα διατριβή επιδιώκει να διερευνήσει και να αξιολογήσει τις διάφορες συστατικές ενότητες ενός προγράμματος διδασκαλίας της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς σκοπούς, όπως αυτό διδάσκεται σε ένα Ελληνικό Ιδιωτικό Ίδρυμα Ανώτερης Εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό, η εργασία αυτή παρουσιάζει πρώτα το θεωρητικό υπόβαθρο της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, εστιάζοντας στη διαχρονική εξέλιξή της• στις διαφορές ανάμεσα στην διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς και την Αγγλική για Ειδικούς Σκοπούς, καθώς και την Αγγλική για Επαγγελματικούς Σκοπούς. Θα παρουσιαστεί επίσης η διαφοροποίηση της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς σε Αγγλική για Γενικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και Αγγλική για Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. Η εργασία εξετάζει ακόμη το σχεδιασμό Προγραμμάτων Σπουδών, καθώς και τρέχοντα θέματα στο πεδίο της έρευνας στη διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζει στη σύνταξη ενός πλαισίου για τη διδασκαλία της Αγγλικής για Ακαδημαϊκούς σκοπούς σε ένα Ελληνικό Ιδιωτικό Ίδρυμα Ανώτερης Εκπαίδευσης, στοχεύοντας στην αξιολόγηση των διαφόρων ενοτήτων του προγράμματος. Επομένως, η παρούσα μελέτη παρουσιάζει το σχεδιασμό του Προγράμματος, το διδακτικό υλικό, και τη διδακτική διαδικασία που ακολουθείται στο Κολλέγιο. Στοχεύοντας στην αξιολόγηση του βαθμού στον οποίο το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών καλύπτει τις ανάγκες των μαθητών, δόθηκαν σε 42 σπουδαστές ερωτηματολόγια σχετικά με τις μαθησιακές ανάγκες τους, όπως αυτές έγιναν αντιληπτές από τους ίδιους τους σπουδαστές. Ως απόρροια των απαντήσεων των μαθητών αλλά και της θεωρητικής γνώσης που αποκτήθηκε σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών, η μελέτη καταλήγει με μια σειρά προτάσεων για μελλοντική βελτίωση του προγράμματος.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papadima. Dissertation.pdfDissertation2.8 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.