Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39956
Title: Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs). Μελέτη περίπτωσης στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας
Authors: Κάτσενος, Διονύσιος
Advisor: Κουτσούμπα, Μαρία
Keywords: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση;Επιμόρφωση εκπαιδευτικών;MOOCs
Issue Date: 16-Sep-2018
Abstract: Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) αποτελούν ένα σχετικά νέο φαινόμενο στο χώρο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Πρόκειται για διαδικτυακούς κύκλους μαθημάτων που αποσκοπούν στη μαζική συμμετοχή, με ανοικτή πρόσβαση στη γνώση. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει το βαθμό διάχυσης των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs) και να εξετάσει τη συμβολή τους στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αναφορικά με τη μεθοδολογία, ακολουθήσαμε μία μικτή προσέγγιση του θέματος, αξιοποιώντας την ποσοτική και την ποιοτική μέθοδο. Πληθυσμός - στόχος της έρευνας ήταν εκπαιδευτικοί που ανήκουν στην περιοχή αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας. Το εργαλείο που χρησιμοποιήσαμε για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν τη δυναμική των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs) στο πεδίο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί αναγνώρισαν πολλά πλεονεκτήματά τους και επεσήμαναν λίγα μειονεκτήματα. Σημαντικότερα εκ των πρώτων είναι η κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών και η άρση των εμποδίων του χρόνου και του ρυθμού μάθησης. Κατά την άποψή τους, αρνητική πτυχή αποτελεί η αναγκαιότητα για καλή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή, η πιθανή χαμηλή ποιότητα των μαθημάτων και το μεγάλο ποσοστό εγκατάλειψης εκ μέρους των συμμετεχόντων.
Rights Creative Commons: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ_ΚΑΤΣΕΝΟΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.42 MBΑρχείο PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons