Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39929
Title: Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης
Authors: Κωνσταντινάκης, Δαυίδ
metadata.dc.contributor.advisor: Παμπούρη, Αναστασία
Keywords: Επαγγελματική ανάπτυξη;Εκπαιδευτικοί;Διά βίου μάθηση;Ευρωπαϊκή Ένωση;Δεξιότητες;Professional development;Teachers;Lifelong learning;European Union policy;Skills
Issue Date: 20-Sep-2018
Abstract: Η βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών αποτελεί μείζον ζήτημα όχι μόνο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κομβικός ρόλος τους στην ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών, και γενικότερα στην κοινωνία και την οικονομία μακροπρόθεσμα, έχει αναγνωριστεί και γι’ αυτό γίνονται ενέργειες, αφενός για τον προσδιορισμό των αναγκών τους και την ανάλογη κάλυψή τους, αφετέρου για την ενθάρρυνσή τους να αυτοβελτιωθούν. Στην παρούσα εργασία, μέσα από μία ενδελεχή βιβλιογραφική ανάλυση, παρουσιάστηκαν οι δεξιότητες τις οποίες θα πρέπει να έχει ο Ευρωπαίος εκπαιδευτικός και την πολιτική που έχει εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για να διαμορφώσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί η επαγγελματική ανάπτυξή του. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ένα όραμα για την κοινωνία και το όραμα αυτό περνάει μέσα από την εκπαίδευση. Οι πολιτικές και οι πρωτοβουλίες που παίρνει καθορίζουν και τον βαθμό ικανοποίησης αυτού του οράματος. Επομένως, η βελτίωση των ικανοτήτων του εκπαιδευτικού δεν είναι ζήτημα μόνο προσωπικής πρωτοβουλίας, αλλά μέσο κοινωνικής προόδου. Στις σελίδες που ακολουθούν μελετήθηκε η ανάγκη επαγγελματικής ενίσχυσης του κλάδου των εκπαιδευτικών και ο ρόλος του υπερεθνικού οργανισμού πάνω σε αυτό το φαινόμενο. Η εργασία ήταν βιβλιογραφική βασισμένη σε πρόσφατο υλικό που παρήγαγε τόσο η Ε.Ε. όσο και η ερευνητική κοινότητα. Παράλληλα, αυτή έδειξε ότι οι μεταβαλλόμενες ανάγκες της κοινωνίας ωθούν το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στις ανάλογες αλλαγές. Η εικόνα που δίδεται μέσα από τη συγκεκριμένη εργασία αποτελεί ένα στιγμιότυπο των σύγχρονων αναγκών. Τα αποτελέσματα της εργασίας μπορούν να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα στην εκπαιδευτική κοινότητα, αφού αναζητά διαρκώς μία πυξίδα σχετικά με την κατεύθυνση της κατάρτισης των μελών της.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κωνσταντινάκης_Τελική_Τελικές διορθώσεις (2) (1).pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.5 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.