Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39890
Title: Ο ρόλος του διευθυντή και των εκπαιδευτικών στην αλλαγή κουλτούρας των σχολικών οργανισμών. Η περίπτωση του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας.
Authors: Παπανικολάου, Ευαγγελία
Advisor: Χαλκιώτης, Δημήτριος
Keywords: σχολική κουλτούρα;αλλαγή;εκπαιδευτική ηγεσία;εκπαιδευτικοί;school culture;change;school leadership;educators
Issue Date: 22-Sep-2018
Abstract: Η σχολική κουλτούρα απασχολεί τα τελευταία χρόνια ιδιαιτέρως τους ερευνητές/-τριες της Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επιστήμης διεθνώς και στην Ελλάδα και ειδικότερα όσους διερευνούν τους παράγοντες και τις παραμέτρους της αποδοτικότητας των σχολικών συστημάτων. Οι ειδικοί εστιάζουν την έρευνά τους στο ρόλο της εκπαιδευτικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών τόσο στη διαδικασία διαμόρφωσης, όσο και στη διαδικασία αλλαγής της κουλτούρας. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας αναφορικά με ζητήματα της σχολικής κουλτούρας. Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους είναι γνώστες των παραμέτρων που επηρεάζουν την αλλαγή της κουλτούρας στο σχολείο τους, αναγνωρίζουν το ρόλο των ηγετών τους, αλλά και την προσωπική τους ευθύνη, προκειμένου να ενισχυθεί η συνεργασία, το καλό κλίμα, ο δημοκρατικός τρόπος λήψης αποφάσεων, χαρακτηριστικά που προωθούν την κουλτούρα και τους σκοπούς της εκπαίδευσης.
Rights Creative Commons: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Παπανικολάου Ευαγγελία Δ.Ε Σεπτέμβριος 2018.pdfΕξώφυλλο,περίληψη,ευχαριστίες,κυρίως σώμα διπλωματικής,βιβλιογραφία,παράρτημα1.63 MBAdobe Acrobat Document (.pdf)/Adobe Acrobat Reader DC version 19.008.20071View/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons