Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39685
Title: Αναπαραστάσεις παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας για τις πρακτικές που ακολουθούν κατά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τις Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο
Authors: Δραγανούδη, Αικατερίνη
metadata.dc.contributor.advisor: Ραβάνης, Κωνσταντίνος
Keywords: Αναπαραστάσεις νηπιαγωγών;kindergarten teachers’ presentations;πρακτικές διδασκαλίας;teaching practices;Εμπειριστική στρατηγική διδασκαλίας;empiricist teaching strategy;Πιαζετική στρατηγική διδασκαλίας;piagetian teaching strategy;Κοινωνικο-γνωστική στρατηγική διδασκαλίας;socio-cognitive teaching strategy;Κοινωνικο-πολιτισμική στρατηγική διδασκαλίας;socio-cultural teaching strategy;διδακτικό υλικό;teaching material;αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων;evaluation of learning outcomes
Issue Date: 29-Sep-2018
Abstract: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αναπαραστάσεις των νηπιαγωγών για τις πρακτικές που ακολουθούν, κατά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τις Φυσικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική προσέγγιση, ενώ το ερευνητικό εργαλείο ήταν ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε διαδικτυακά από 94 νηπιαγωγούς που εργάζονταν σε δημόσια Νηπιαγωγεία του Νομού Ξάνθης και του Νομού Αχαΐας. Από την ανάλυση του ερωτηματολογίου προέκυψε ότι οι αναπαραστάσεις που έχουν οι νηπιαγωγοί του δείγματος για τις πρακτικές τους, ως προς την συμβατότητά τους με τα Αναλυτικά Προγράμματα είναι ότι ακολουθούν το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, παρά το γεγονός ότι ταυτόχρονα δηλώνουν ότι δεν το συμβουλεύονται και ότι δεν υλοποιούν συχνά δραστηριότητες Φυσικών Επιστημών στην τάξη τους. Όσον αφορά τις αναπαραστάσεις τους για τις πρακτικές που ακολουθούν ως προς τις συγκεκριμένες διδακτικές στρατηγικές και ως προς τα διδακτικά υλικά, φαίνεται να υπερισχύουν οι στρατηγικές εμπειριστικού χαρακτήρα, ενώ όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, φαίνεται να συνδυάζουν πρακτικές από την κοινωνικο-γνωστική, την πιαζετική και την κοινωνικο-πολιτισμική στρατηγική διδασκαλίας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Draganoudi Aikaterini_de.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα1.25 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.