Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39613
Title: Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Ψηφιακό Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων στον Βόλο του Νομού Μαγνησίας
Authors: Γερμάνη, Γαρουφαλλιά
Advisor: Καρατζόγλου, Βενιαμίν
Keywords: Κοινωνικά μέσα δικτύωσης;Social Media;Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων δικτύωσης;Social Media Marketing;Τουρισμός;Tourism
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Το διαδίκτυο έχει πλέον εδραιωθεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η ταχύτατη εξέλιξή του την τελευταία δεκαετία και η συχνή ενασχόληση εκατομμυρίων ανθρώπων με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, έχουν αλλάξει τους τρόπους επικοινωνίας και έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση διαφορετικών μορφών μάρκετινγκ. Στον τομέα του τουρισμού, όπου η επικοινωνία θεωρείται σημαντικό συστατικό, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο μάρκετινγκ από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με σκοπό την διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών. Ειδικά οι τουριστικές επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της επικοινωνίας και να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς, καθώς το αντικείμενο που πραγματεύονται είναι άυλο και ευαίσθητο σε πολιτικές, και κοινωνικές αλλαγές. Με βάση τις παραπάνω αναφορές προχωρήσαμε στην συγγραφή της παρούσας εργασίας, που έχει ως σκοπό την διερεύνηση της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού και πιο συγκεκριμένα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η έρευνά μας πραγματοποιήθηκε στις περιοχές του Βόλου, της Πορταριάς και της Μακρινίτσας, οι οποίες διαθέτουν καταλύματα όλων των κατηγοριών και αποτελούν γνωστούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Η συλλογή των δεδομένων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έγινε με δύο τρόπους: με αποστολή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και με συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων του Βόλου. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας αποκάλυψαν ότι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως εργαλείο μάρκετινγκ από την πλειονότητα των επιχειρήσεων του δείγματος, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουν ή την περιοχή που βρίσκονται, και οι ξενοδόχοι εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την χρήση τους. Επίσης, γίνεται καταγραφή των τύπων των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση, καθώς και των στόχων που οι επιχειρήσεις θέλουν να πετύχουν μέσω της χρήσης τους. Η έρευνα αυτή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι απαραίτητο για τα ξενοδοχεία να προσθέσουν κοινωνικά μέσα δικτύωσης στο σχέδιο μάρκετινγκ τους. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θα συνεχίσουν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων και θα παρέχουν ανταγωνιστικές ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.E._Γερμάνη_Γαρουφαλλιά_ΕΑΠ_2017-2018..pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.19 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.