Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39575
Title: Η συμβολή του Υποδιευθυντή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Διερεύνηση των απόψεων των Εκπαιδευτικών, Διευθυντών και Υποδιευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα Ιωάννινα
Authors: Μπότσαρη, Λαμπρινή
Advisor: Αναστασίου , Σοφία
Keywords: Υποδιευθυντής , δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Issue Date: 22-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διερεύνηση των απόψεων των καθηγητών Δ/θμιας εκπαίδευσης της πόλης των Ιωαννίνων για τη συμβολή του Υποδιευθυντή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στο σχολικό κλίμα και στη σημαντικότητά του. Επίσης, γίνεται αναφορά στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση, στη σχολική ηγεσία, στο διευθυντή της σχολικής μονάδας και στα καθήκοντά του, στον υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας και στη σχέση μεταξύ Διευθυντή και Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας. Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη διενέργεια ποιοτικής έρευνας με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις 20 καθηγητών, 10 διευθυντών και 10 υποδιευθυντών , δημοσίων σχολείων , δ/θμιας εκπαίδευσης των Ιωαννίνων σχετικά με τη συμβολή του υποδιευθυντή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα σημαντικά και αφορούν τις αντιλήψεις για το ρόλο του υποδιευθυντή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας, τις αντιλήψεις για το επίπεδο συνεργασίας που διαμορφώνεται ανάμεσα στον Υποδιευθυντή, τον Διευθυντή και τους καθηγητές και τις αντιλήψεις για τη συμβολή του υποδιευθυντή στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος. Ο ρόλος του υποδιευθυντή παρότι είναι διττός , είναι καθοριστικός για τη λειτουργία του σχολείου και τη σημασία του την αναγνωρίζουν όλοι και οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι διευθυντές. Για τους τελευταίους ο υποδιευθυντής είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης στο έργο τους. Αλλά και για τους εκπαιδευτικούς λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος με τη διοίκηση και είναι πολύτιμος συμπαραστάτης στο έργο τους. Πολύτιμη είναι και η συμβολή του στη διαμόρφωση ενός θετικού σχολικού κλίματος, όπως παραδέχονται και οι τρεις πλευρές , πράγμα που οφείλει να προβληματίσει την πολιτεία και να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο το ρόλο του.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomatiki.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.6 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.