Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39574
Title: ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΏΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ /ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΠΟ 10-12 ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΑΦΡΥΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
Authors: Δαστερίδου, Αναστασία
metadata.dc.contributor.advisor: Κοφίδου, Αγγελική
Keywords: μαθησιακές δυσκολίες;troubles d'apprentissage
Issue Date: 28-Sep-2018
Abstract: Η εργασία αυτή ασχολείται με την χρήση της τεχνολογίας και συγκεκριμένα με τη χρήση τεχνολογικών εφαρμογών στη διδασκαλία και εκμάθηση ξένων γλωσσών, συγκεκριμένα της αγγλικής και της γαλλικής γλώσσας για παιδιά δημοτικού σχολείου με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Προβαίνει σε έρευνα με παιδιά 10-12 ετών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα, χρησιμοποιώντας κατά τη διδασκαλία τους δύο εφαρμογές, τη μία για την αγγλική και την άλλη για τη γαλλική γλώσσα. Οι εφαρμογές αυτές ονομάζονται αντίστοιχα Nessy και Pepit. Ο σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει αν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τα παιδιά με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες όπως η δυσλεξία, η δυσορθογραφία, η έλλειψη συγκέντρωσης, να μάθουν ευκολότερα και αποτελεσματικότερα την ξένη γλώσσα. Ακόμη, γίνεται μια σύντομη παρουσίαση κάποιων επιπλέον ενδεικτικών τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται σήμερα ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον συγκεκριμένο σκοπό. Η έρευνα έχει βιβλιογραφική αλλά και πρακτική προσέγγιση. Με τη βοήθεια ερωτήσεων ανοιχτού και κλειστού τύπου σε μορφή ερωτηματολογίων, ειδικά σχεδιασμένων για εκπαιδευτικούς και μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες, διαπιστώθηκε ότι τόσο οι ασκήσεις της πλατφόρμας Nessy όσο και αυτές της Pepit βοήθησαν τα παιδιά που στόχευαν στην επίτευξη συγκεκριμένων διδακτικών στόχων. Βελτιώθηκαν η ικανότητα συγκέντρωσης των μαθητών αλλά και απομνημόνευσης, σε δραστηριότητες που επικεντρώνονται στο γραπτό λόγο και στην ορθογραφία. Παρόλο που τα αποτελέσματα ήταν θετικά αναγνωρίζεται πως για να μελετηθεί σε βάθος ο παιδαγωγικός και διδακτικός ρόλος και η συμβολή ανάλογων τεχνολογικών εφαρμογών και λογισμικών είναι απαραίτητη μια πιο εκτενής έρευνα.
Supervisor: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FINAL_AVANT_SOUTENANCE_2.pdfMain Article2.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons