Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39493
Title: Ηγεσία και συναισθηματική νοημοσύνη στις εκπαιδευτικές μονάδες
Authors: Καρυπίδου, Θεοφίλη
Advisor: Πετρίδου, Ευγενία
Keywords: στυλ ηγεσίας,;leadership;συναισθηματική νοημοσύνη,;Emotional intelligence,
Issue Date: 22-Sep-2018
Abstract: Ο ρόλος της ηγεσίας, στο χώρο της εκπαίδευσης, καθίσταται πλέον πολύ σημαντικός, καθώς ο σύγχρονος ηγέτης προσπαθεί να κινητοποιεί και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας το κλίμα για μια καλή συνεργασία. Ταυτόχρονα, οι παράγοντες συναισθηματικής νοημοσύνης (ενσυναίσθηση, αυτονομία, πρωτοβουλία, κ.α) που χαρακτηρίζουν τους ηγέτες των σχολικών μονάδων, βοηθούν στη σωστή διαχείριση των σχέσεων που αναπτύσσονται σε αυτή. Η παρούσα μελέτη εστιάζει, στα στυλ ηγεσίας που εφαρμόζουν περισσότερο οι διευθυντές στις σχολικές τους μονάδες και στη διερεύνηση της συσχέτισης αυτών των στυλ ηγεσίας με τους παράγοντες συναισθηματικής νοημοσύνης που τους χαρακτηρίζουν. Μελετώνται επιπλέον, κατά πόσο διάφοροι δημογραφικοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τη σχέση αυτή.
Rights Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons