Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39342
Title: Η αξιολόγηση ως εργαλείο βελτίωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων στον τομέα των νέων τεχνολογιών κατά την περίοδο 2013-2014: Η περίπτωση του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Αμυνταίου
Authors: Σαραντίδης, Αντώνιος
Advisor: Τσολακίδου, Σαββατού
Keywords: ΤΠΕ;ICT;Διά βίου Μάθηση;Lifelong Learning;Κέντρα Διά Βίου Μάθησης;Lifelong Learning Centers;Αξιολόγηση;Evaluation;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education
Issue Date: 22-Sep-2018
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι απόψεις των εκπαιδευόμενων για τα προγράμματα της θεματικής ενότητας των νέων τεχνολογιών στα οποία συμμετείχαν κατά το διάστημα 2013-2014 στο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Αμυνταίου Φλώρινας. Μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευόμενων επιδιώκεται να εξεταστούν μεταξύ άλλων το εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/τα, η οργανωτική υποστήριξη, οι αίθουσες διδασκαλίας, η χρήση εποπτικών μέσων, το εκπαιδευτικό υλικό, οι εκπαιδευτές, καθώς και οι μέθοδοι αξιολόγησης που εφαρμόστηκαν. Για το λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας στα πεδία της εκπαίδευσης ενηλίκων, των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας, της Διά Βίου Μάθησης, καθώς και της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, με σκοπό την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας σε ενήλικες που παρακολούθησαν με επιτυχία τα εκπαιδευτικά προγράμματα της θεματικής ενότητας των νέων τεχνολογιών. Το εργαλείο συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε στη έρευνα ήταν το ερωτηματολόγιο και συντάχθηκε τόσο σε έντυπη, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Η ανάλυση των δεδομένων αντικατοπτρίζει την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δεν φάνηκε να υπάρχουν ουσιαστικές δυσκολίες που να είναι σε θέση να επηρεάσουν αρνητικά την υλοποίηση τους. Η πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων δήλωσαν ικανοποιημένοι από το γνωστικό αντικείμενο του προγράμματος, από τις ώρες διεξαγωγής του, από την έγκαιρη ενημέρωση, από τους χώρους διεξαγωγής των προγραμμάτων, και από τη χρήση εποπτικών μέσων. Η υψηλή ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων από το εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/τα που παρακολούθησε/αν, λειτούργησε πολλές φορές ενθαρρυντικά για άλλα προγράμματα, κι έτσι, πολλά άτομα προχώρησαν σε παρακολούθηση δεύτερου ή τρίτου εκπαιδευτικού προγράμματος. Τα κυριότερα προβλήματα που εντοπιστήκαν ήταν η μη έγκαιρη διανομή του εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και η προσαρμογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο ατομικό πρόγραμμα των εκπαιδευόμενων.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_ΣΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.57 MBBMPView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.