Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39216
Title: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ INTERNET BANKING ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Authors: ΣΟΦΟΤΑΣΙΟΥ, ΑΡΓΥΡΩ
Advisor: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Keywords: INTERNET BANKING
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός των τραπεζών τις ώθησε στο να αναζητήσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες. Δημιουργήθηκαν εναλλακτικοί τρόποι εξυπηρέτησης των πελατών. Αυτόματες μηχανές πληρωμών, ηλεκτρονικές αγορές μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, τηλεφωνικές συναλλαγές μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου είναι μερικές από τις πιο σημαντικές νέες υπηρεσίες. Η πιο καινοτόμα και ολοκληρωμένη υπηρεσία, το Internet Banking έχει αλλάξει την καθημερινή σχέση των πολιτών με τις τράπεζες. Η φυσική παρουσία του πελάτη δεν είναι πια απαραίτητη σε κατάστημα, μια και εκείνο μεταφέρεται στην οθόνη του υπολογιστή σε οποιοδήποτε σημείο και ώρα επιθυμεί ο πελάτης. Η μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η παρούσα διπλωματική στοχεύει στην ανάλυση της έννοιας του Internet Banking τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο. Θεωρητικά ενδιαφέρουν κυρίως οι δυνατότητες που παρέχει, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Επίσης, το τόσο σημαντικό θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών είναι από τα καίρια ζητήματα. Όσον αφορά στο ερευνητικό κομμάτι, σκοπός είναι η αποτύπωση της στάσης των πελατών στην Ελλάδα ως προς το βαθμό γνώσης, εξοικείωσης και χρήσης των νέων εναλλακτικών δικτύων και κυρίως του Internet Banking. Για την έρευνα χρησιμοποιείται ένα ερωτηματολόγιο. Περιέχει ερωτήσεις που αφορούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, πόσο συχνή είναι η χρήση τους, πόσο ασφαλείς είναι, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κατά τη γνώμη των πελατών, φόβοι που μπορεί να υπάρχουν. Από την έρευνα προέκυψαν αρκετά συμπεράσματα. Μερικά από αυτά είναι ότι η πλειοψηφία ήταν γνώστες των εναλλακτικών δικτύων και κυρίως του ΑΤΜ και του Internet Banking. Από το δείγμα που ρωτήθηκε, οι ηλικίες 26-40 όλοι ήξεραν να χρησιμοποιούν το Internet Banking ενώ σχεδόν όλοι αναφέρουν σαν πιο σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα την ασφάλεια των συναλλαγών. Κρίνοντας από όλα τα συμπεράσματα, συνειδητοποιούμε ότι οι πελάτες ενστερνίζονται όλο και περισσότερο τις νέες αλλαγές που προκύπτουν στις τραπεζικές συναλλαγές τους με μια μικρή , αλλά καθόλου ευκαταφρόνητη μερίδα, να αντιστέκεται στα νέα δεδομένα. Από την πλευρά των τραπεζών αντίστοιχα, το κύριο μέλημα τους πρέπει να είναι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών και η εγγυημένη ασφάλεια των συναλλαγών ώστε να μπορούν να αυξήσουν την δυνητική πελατεία τους.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.33 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.