Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠΑΛΑΝΤΖΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ-
dc.contributor.authorΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ-
dc.date.accessioned2018-10-08T08:39:41Z-
dc.date.available2018-10-08T08:39:41Z-
dc.date.issued2018-09-28-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/39139-
dc.description.abstractΗ αυξανόμενη κυκλοφορία και ο ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες για μετακινήσεις, των οποίων μεν επιδιώκεται ο περιορισμός με παράλληλη όμως διατήρηση της οικονομικής ανάπτυξης, σε συνδυασμό με την μειωμένη χωρητικότητα του αστικού χώρου αποτελούν μία πρόκληση που καλούνται να διαχειριστούν οι σύγχρονες τοπικές κοινωνίες. Επομένως είναι απαραίτητος ο στρατηγικός σχεδιασμός της αστικής κινητικότητας. Ο σχεδιασμός αυτός θα πρέπει να στοχεύει σε αστικές μεταφορές πιο φιλικές στο περιβάλλον, πιο προσβάσιμες για όλους τους χρήστες, πιο εύχρηστες και άνετες και πιο λειτουργικές και ασφαλείς.Η προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας αποτελεί υψηλή προτεραιότητα σε ευρωπαϊκό αλλά και εθνικό επίπεδο τελευταία μέσω μιας σειράς πολιτικών, στρατηγικών και δράσεων. Η αποτελεσματική αξιολόγηση της εφαρμογής αυτών των στρατηγικών βασίζεται στη χρήση ενός συστήματος κατάλληλων δεικτών που αντικατοπτρίζουν τα στοιχεία της βιώσιμης κινητικότητας (οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά). Αυτό το σύστημα δεικτών πρέπει να είναι μετρήσιμο, εννοιολογικά σχετικό με τον εξεταζόμενο στόχο και προσαρμοσμένο στην κλίμακα της πόλης. Επιπλέον θα πρέπει να τροφοδοτείται με έγκυρα και συμβατά σύνολα δεδομένων σχετικά με τις μεταφορές, προκειμένου να παραχθεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο αξιολόγησης των συνθηκών βιώσιμης κινητικότητας στην πόλη μελέτης. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση της διεθνούς εμπειρίας σε θέματα βιώσιμης αστικής κινητικότητας και στην συνέχεια η ενσωμάτωση της στην περιοχή μελέτης.Συμπερασματικά,η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις προϋποθέσεις και προοπτικές επίτευξης ενός βιώσιμου συστήματος αστικών μεταφορών στις μικρές πόλεις, εξειδικεύοντας τη μεθοδολογία αυτή στην πόλη του Πολυκάστρου.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΑστικές Μεταφορές ,Βιωσιμότητα,Αστική Κινητικότητα Δείκτες βιώσιμης αστικής κινητικότητας.el_GR
dc.titleH βιωσιμότητα των αστικών μεταφορών σε πόλεις μικρού μεγέθους. Προτάσεις και προοπτικές για την πόλη του Πολυκάστρου.el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.description.abstractlatinIncreasing traffic and need for travel, which seek to restrict while maintaining economic growth, coupled with reduced urban space, are a challenge that local modern societies need to manage. Therefore, the strategic planning of urban mobility is necessary. This design should aim at more environmentally friendly urban transport, more accessible to all users, more user-friendly and comfortable, more functional and safe. Promoting sustainable urban mobility is a high priority at European and national level last, through a series of policies, strategies and actions. In this context, promoting sustainable urban mobility, is a top priority in the European policy framework through a series of strategies and proposals, such as urban mobility plans. Effective evaluation of the implementation of these strategies is based on the use of a system of appropriate indicators that reflectthe elements of sustainable mobility (economic, social and environmental). This indicator must be measurable, relevant to the target and adapted to scale of the city. In addition, this system must be equipped with valid and compatible data sets on transport in order to provide an effective tool for assessing the conditions of sustainable mobility in the study city. The methodology used was based on the integration of the international experience on sustainable urban mobility sector in the study area. Concluding, this thesis examines the assumptionsandthe perspectives of achieving a sustainable urban transport system in small cities, focusing this methodology in the city of Polykastro.el_GR
dc.bibliography.number12el_GR
dc.audienceΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣel_GR
dc.coverage.pages115el_GR
dc.coverage.references29el_GR
dc.coverage.appendixes3el_GR
dc.description.otherΠεριέχει εικόνες, πίνακες και διαγράμματα.el_GR
dc.contributor.advisor1ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-
dc.contributor.advisor2ΖΕΡΒΑΣ, ΕΥΘΥΜΙΟΣ-
Appears in Collections:ΠΣΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons