Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38886
Title: Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Authors: Σιδέρη, Ευαγγελία
metadata.dc.contributor.advisor: Παπαγεωργίου, Μαριλένα
Keywords: τουριστική συμπεριφορά;διαδικασία λήψης απόφασης ταξιδιού;μέσα κοινωνικής δικτύωσης;τουριστική κατανάλωση;οργάνωση ταξιδιού;Ελλάδα
Issue Date: 30-Aug-2018
Abstract: Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μια τάση που συνεχώς σημειώνει αύξηση, επιτρέπει στους τουρίστες να επικοινωνούν μεταξύ τους, να ανταλλάσσουν τις απόψεις και τις ιδέες τους και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από την κατανάλωση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που συνδέεται στενά με την πληροφόρηση και η εξέλιξη του διαδικτύου με την έλευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δίνουν την δυνατότητα στους νέους τουρίστες, να είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες, περισσότερο ανεξάρτητοι και να ασχολούνται προσωπικά με τον σχεδιασμό και την οργάνωση του ταξιδιού τους. Η παρούσα μελέτη, παρουσιάζει την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην τουριστική συμπεριφορά των Ελλήνων, σε όλη τη διαδικασία της οργάνωσης και του σχεδιασμού του ταξιδιού αναψυχής, από το στάδιο πριν το ταξίδι, κατά την διάρκεια και μετά το ταξίδι. Πρώτα κάνει αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο της συμπεριφοράς του τουρίστα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ερευνά το μέγεθος και τους λόγους της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες τουρίστες καθόλη τη διαδικασία του ταξιδιού, το βαθμό εμπιστοσύνης τους προς αυτά καθώς και το βαθμό επιρροής που έχουν στην τουριστική συμπεριφορά τους κατά την διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Έλληνες τουρίστες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, κυρίως στο στάδιο πριν το ταξίδι για την συλλογή τουριστικών πληροφοριών. Επίσης, τα εμπιστεύονται για τις τουριστικές πληροφορίες που παρέχουν, τα επιλέγουν για να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες και επηρεάζονται από αυτά σε ότι αφορά την τουριστική συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, γίνονται προτάσεις για νέες έρευνες και παρουσιάζονται οι περιορισμοί της έρευνας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AM 96565.pdfΌλη η διπλωματική εργασία2.45 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.