Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38878
Title: ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Authors: ΔΑΜΑΛΑ, ΕΛΕΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΚΩΣΤΑΓΙΟΛΑΣ, ΠΕΤΡΟΣ
Keywords: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ;ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ;ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Issue Date: 15-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις επιδράσεις της πληροφοριακής συμπεριφοράς στην επίδοση των φοιτητών που σπουδάζουν επαγγέλματα υγείας και συγκεκριμένα μελετάται η περίπτωση του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Αθήνας. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τους παράγοντες που επηρεάζουν περισσότερο την πληροφοριακή συμπεριφορά των σπουδαστών και των επιπτώσεων που επιφέρουν οι εν λόγω παράγοντες στην ακαδημαϊκή πορεία των σπουδαστών. Για την εκπλήρωση των στόχων της εργασίας αυτής, αναπτύχθηκε σχετικό ερωτηματολόγιο δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνάδει με την σχετική βιβλιογραφία. Το ερωτηματολόγιο αυτό δόθηκε προς συμπλήρωση στους σπουδαστές του τμήματος και λάβαμε 125 απαντήσεις οι οποίες αναλύθηκαν τόσο με περιγραφική στατιστική όσο και με συμπερασματική στατιστική. Τα ευρήματα μας δείχνουν ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες γενικά αναζητούν νέες ευκαιρίες για να αναπτυχθούν ως άτομα (π.χ. γνώσεις), αναζητούν καινούργια πράγματα ή εμπειρίες, εμπιστεύονται τις ικανότητές τους για τα ακαδημαϊκά τους καθήκοντα, είναι σίγουροι για τις ικανότητες που έχουν ώστε να αποδίδουν στα ακαδημαϊκά τους καθήκοντα, έχουν τις απαιτούμενες δεξιότητες για τη φοίτησή τους στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και συνολικά, είναι ικανοποιημένοι από τη φοίτηση και την επίδοσή τους στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Όσον αφορά τις πηγές πληροφόρησης αυτές που επιλέχτηκαν περισσότερο ήταν τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης (e-study), οι ηλεκτρονικές πύλες και ιστοσελίδες, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. το να μπαίνω Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram), οι μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google), η επικοινωνία με άλλους φοιτητές και με τον/την Καθηγητή/τρια και τα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κ.λπ.). Επίσης, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων δήλωσε ικανοποιημένη από τη χρήση των πηγών πληροφόρησης που είναι διαθέσιμες κατά τη φοίτησή τους στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και ότι συνολικά είναι σε θέση να καλύπτει τις ανάγκες αναζήτησης πληροφορίας κατά τη φοίτηση στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Τέλος, επιβεβαιώσαμε ότι η αναζήτηση πληροφορίας συσχετίζεται θετικά με την Ακαδημαϊκή Επίδοση, ότι η Αυτοαποτελεσματικότητα συσχετίζεται θετικά με την Ικανοποίηση και ότι η Ικανοποίηση συσχετίζεται θετικά με την Ακαδημαϊκή Επίδοση.
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΜΑΛΑ ΕΛΕΝΗΣ-1.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ2.13 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.