Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38734
Title: Η πολιτιστική διάσταση του Μουσείου Έρευνας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και η διασύνδεσή του με τη σχολική κοινότητα
Authors: Μπούσια, Μαρία
metadata.dc.contributor.advisor: Τσενέ, Σπυριδούλα
Keywords: Μουσείο Έρευνας και Τεχνολογίας Πανεπιστημίου Πατρών;Εκπαιδευτικά Προγράμματα;Άτυπη Μάθηση;Εκπαίδευση;Museum of Research and Technology;University of Patras;Educational Programs;Informal Learning;Education
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Ο ρόλος του σύγχρονου μουσείου είναι πολυδιάστατος και απαραίτητος τόσο για την κοινωνία όσο και για την εκπαίδευση. Τα Μουσεία πέρα από την τυπική υποχρέωση παρουσίασης του αφηγήματός τους, είναι υποχρεωμένα να αγκαλιάσουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες του κοινού τους. Με την παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση και η αξιολόγηση του έργου του Μουσείου Έρευνας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών μέσα από μία συνδυαστική μεθοδολογία χρήσης τόσο ερωτηματολογίων όσο και συνεντεύξεων. Το δείγμα της έρευνας ήταν μαθητές και εκπαιδευτικοί από δημοτικό της Πάτρας. Το Μουσείο Έρευνας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών αποτελεί τρανό παράδειγμα ενός μουσείου που έχει όραμα και ουσιαστικές βλέψεις να ωφελήσει την κοινότητα στην οποία απευθύνεται. Το σύνολο των εκπαιδευτικών του δράσεων είναι εκτεταμένο και η ποιότητα της μουσειοπαιδαγωγικής δουλειάς που γίνεται στον φορέα αναγνωρίζεται τόσο από το ευρύ κοινό όσο και από το δείγμα της παρούσας εργασίας. Οι μαθητές που έλαβαν μέρος στην έρευνα βγήκαν πιο ενισχυμένοι από την παρουσία τους στο μουσείο, γεγονός που το γνωρίζουν και οι εκπαιδευτικοί τους. Η παρούσα διπλωματική διερευνά τη δυναμική που έχουν τα μουσεία Έρευνας και Τεχνολογίας στη μαθητική κοινότητα.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική εργασία Μπούσια Μαρίας.οριστικη υποβολή 2.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής5.53 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.