Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38731
Title: Η Πολιτιστική Επικοινωνία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο που θα προάγουν την επικοινωνία σχολείου και μουσείου
Authors: Πουλή, Σοφία
metadata.dc.contributor.advisor: Διαμαντάκη, Αικατερίνη
Keywords: Μουσείο;Museum;Νηπιαγωγείο;Kindergarten;Επικοινωνία;Communication;Νηπιαγωγός - δίαυλος επικοινωνίας;Kindergarten - communication channel;Μουσειακή εκπαίδευση;Museum Education;Μουσειοπαιδαγωγός;Μuseum educator
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Πολιτιστική επικοινωνία, σχέση νηπιαγωγείου και μουσείου Σοφία Πουλή, Ιούλιος 2018 Η παρούσα εργασία μελετά τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του νηπιαγωγείου και του μουσείου. Σκοπός της είναι η καταγραφή και επεξεργασία δεδομένων που αφορούν τη συνεργασία νηπιαγωγείου και μουσείου σε θέματα οργάνωσης των εκπαιδευτικών επισκέψεων και ενημέρωσης των διαθέσιμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με σκοπό τη μετάδοση της πολιτιστικής αξίας των μουσείων σε μαθητές νηπιαγωγείων. Για αυτό τον σκοπό, διενεργήθηκαν δύο είδη ερευνών, μία ποσοτική σε νηπιαγωγούς και μία ποιοτική σε δύο εκπροσώπους παιδικών μουσείων. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ταύτιση των απόψεων μεταξύ νηπιαγωγών και υπαλλήλων των μουσείων για την πολιτιστική αξία των μουσείων και τη συμβολή τους στη μαθησιακή εμπειρία. Οι νηπιαγωγοί αναγνωρίζουν την αξία των μουσείων και θεωρούν απαραίτητη την ένταξή τους στο σχολικό πρόγραμμα. Ωστόσο, οι δυσκολίες του επαγγέλματος, η μεγάλη ευθύνη που απαιτείται και η οικονομική κρίση στην οποία έχει περιέλθει η χώρας μας δεν βοηθά στο να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβουλίες και περαιτέρω δράσεις γεγονός που φαίνεται ευδιάκριτα και στις δύο περιπτώσεις έρευνας.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία_Σοφία Πουλή.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.39 MBPDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.