Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜΑΡΙΝΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-
dc.contributor.authorΚΟΙΛΙΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ-
dc.date.accessioned2018-10-06T18:23:48Z-
dc.date.available2018-10-06T18:23:48Z-
dc.date.issued2018-09-30-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/38701-
dc.description.abstractΣτο πρώτο μέρος της εργασίας αυτής θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την μέθοδο του Yield Management και του Revenue Management και θα δούμε πως η θεωρία γίνεται πράξη στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες. Στην Συνέχεια θα παρατηρήσουμε την αποτελεσματικότητα του Revenue και Yield Management. Θα υπάρξει αναφορά στην εξέλιξη της τεχνολογίας και την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στα ξενοδοχεία της Αττικής. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση στις πλατφόρμες του ιντερνέτ Β2Β και Β2C site κρατήσεων δωματίων που χρησιμοποιούν τα περισσότερα ξενοδοχεία σήμερα. Επιπλέον θα κάνουμε ανάλυση στη μέση τιμή πώλησης δωματίων, στην μέση πληρότητα στο REV PAR (revenue per available room) στο GOP (gross operating profit) αλλά και στους προϋπολογισμούς που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία σήμερα, όπως προϋπολογισμός εσόδων του τμήματος πωλήσεων και στην πρόβλεψη της ζήτησης των δωματίων. (forecasting demand). Στην συνέχεια θα δούμε πως χαράζεται Τιμολογιακή πολιτική πώλησης δωματίων από το τμήμα των πωλήσεων και κρατήσεων. Θα γίνει ανάλυση στην τιμολόγηση με βάση το κόστος, την τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό, την τιμολόγηση με βάση τον καταναλωτή, την τιμολόγηση με βάση την μέθοδο του Yield Management και την ψυχολογική τιμολόγηση. Ένα επιπλέον σημαντικό σημείο της εργασία θα είναι το πώς πραγματοποιείται ο έλεγχος των ανταγωνιστικών ξενοδοχείων για της τιμές πώλησης δωματίων. Στo επόμενο βήμα θα δούμε τα ξενοδοχεία 4 αστέρων και 5 αστέρων που υπάρχουν στην Αττική αναφέροντας την δυναμικότατα τους , τον αριθμό καταλυμάτων ανά αστέρια και τις τιμές πώλησης για τα έτη 2017 και 2018. Επιπλέον θα αναλύσουμε κάποιους βασικούς αριθμοδείκτες όπως : δείκτες αποδοτικότητας, δείκτες ρευστότητας, αριθμοδείκτες διοίκησης χρέους καθώς και πως γίνεται η μέτρηση αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Στο επόμενο μέρος της διπλωματικής εργασίας αναλύεται η πρωτογενής έρευνα, με την διανομή ερωτηματολογίων θα εξετάσουμε το κατά πόσο βοηθά το Yield Management τα στελέχη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: σχετικά με τα έσοδα και με την μέση τιμή πώλησης δωματίων. Θα αναλύσουμε το προφίλ του δείγματος της έρευνας, την ταυτότητα της έρευνας, την μέθοδο δειγματοληψίας, τον πληθυσμό της έρευνας, το μέγεθος του δείγματος της έρευνας, τον τόπο και τον χρόνο της διεξαγωγής της έρευνας. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο ερωτηματολόγιο: στην δοκιμή του ερωτηματολογίου, στον σχεδιασμό του, στο κορμό του και στους μεθόδους συμπλήρωσης του. Τα ερωτηματολόγια καταχωρήθηκαν ηλεκτρονικά στο SPSS και εκλάβαμε σημαντικά αποτελέσματα για την έρευνα του Yield και Revenue Management. Θα γίνει λεπτομερή καταγραφή στα αποτελέσματα ανά ερώτηση, ανάλυση και σχολιασμός των αποτελεσμάτων με πίνακες σε ποσοστά τις % και με διάφορα διαγράμματα. Στο επόμενο μέρος της εργασίας θα γίνει σχολιασμός σχετικά με τους τρεις βασικούς ερευνητικούς στόχους που έχουν τεθεί στην εργασία αυτή, δηλαδή, κατά πόσο βοηθά το Yield Management στην μεγιστοποίηση των εσόδων, πόσο βοηθά στην αύξηση της μέσης τιμής πώλησης και πόσο βοηθά τον ξενοδόχο στην απόσβεση της αρχικής επένδυσης. Στο τέλος θα πάρουμε σημαντικά συμπεράσματα και θα ορίσουμε τις βασικές προτάσεις για την αύξηση των εσόδων από τις κρατήσεις σύμφωνα με τις αρχές του Yield και Revenue Management.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectYield Management, Revenue Management, Μέση Τιμή Πώλησης Δωματίων, Πληρότητα, Προϋπολογισμός Εσόδων, Revenue, Rev Par, Τιμολόγηση, Αριθμοδείκτεςel_GR
dc.titleΗ Εφαρμογή του Yield και Revenue Management στα Αστικά Ξενοδοχεία: Μελέτη περίπτωσης τα αστικά ξενοδοχεία 4* & 5* της Αττικήςel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinApplication of Yield and Revenue Management in Urban Hotels: Case study of 4* & 5* urban hotels in Atticael_GR
dc.description.abstractlatinIn the first part of this work we will try to analyze the method of Yield Management and Revenue Management and we will see how the theory becomes an act in the modern hotel units. In the following we will observe the effectiveness of Revenue and Yield Management. There will be a reference to the evolution of technology and the rise of e-commerce in hotels in Attica. In addition, the B2B (business to business) and B2C (business to customer) internet booking platforms used by most hotels today will be analyzed. Additionally, we will analyze the average room price, average revenue in the REV PAR (revenue per available room) in the gross operating profit (GOP) and budgets used by hotels today, such as the sales department revenue budget and the demand forecast of the rooms. (forecasting demand). Next, we will see how a Sales Pricing Policy is enforced by the sales and booking department. An analysis will be made on cost pricing, competitive pricing, consumer pricing, Yield Management pricing, and psychological pricing. . An additional important point of the work will be how control of competitive hotels is conducted for room prices. In the next step we will see the 4-star and 5-star hotels in Attica indicating their potential, the number of stars and sales prices for the years 2017 and 2018. In addition, we will analyze some key indicators such as: performance indicators, liquidity ratios, debt management ratios, and how to measure the effectiveness and efficiency of the hotel business. In the second part of this work there is the primary survey, with the questionnaire sharing we will look at how much Yield Management helps hotel business executives on revenue, on the average room price. We will analyze the survey sample profile, survey identity, sampling method, research population, sample size of research, location and time of the survey. Then refer to the questionnaire: the questionnaire test, the questionnaire design, the questionnaire body, and the methods of completing the questionnaire. The questionnaires were passed to SPSS and we will get results from this program. A detailed record will be made to the results by question, analysis and commentary of results with tables in% and with different charts. In the next part of the work, we will comment on the three key research goals that have been set in this work, namely, whether Yield Management helps revenue maximization, how much it helps to increase the average selling price, and how much help the hotelier in depreciating of the initial investment. In the end, we will get important conclusions and set out the key proposals to increase booking revenues in line with the principles of Yield and Revenue Management.el_GR
dc.bibliography.number17el_GR
dc.audienceΔΤΕel_GR
dc.coverage.pages121el_GR
dc.coverage.references25el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει πίνακες και διαγράμματα.el_GR
dc.contributor.advisor1ΜΑΡΙΝΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-
dc.contributor.advisor2ΣΙΓΑΛΑ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ-
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΙΛΙΑΣ ΑΡ ΜΗΤ. 116330.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.51 MBpdfView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons