Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38701
Title: Η Εφαρμογή του Yield και Revenue Management στα Αστικά Ξενοδοχεία: Μελέτη περίπτωσης τα αστικά ξενοδοχεία 4* & 5* της Αττικής
Authors: ΚΟΙΛΙΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
metadata.dc.contributor.advisor: ΜΑΡΙΝΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Keywords: Yield Management, Revenue Management, Μέση Τιμή Πώλησης Δωματίων, Πληρότητα, Προϋπολογισμός Εσόδων, Revenue, Rev Par, Τιμολόγηση, Αριθμοδείκτες
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Στο πρώτο μέρος της εργασίας αυτής θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την μέθοδο του Yield Management και του Revenue Management και θα δούμε πως η θεωρία γίνεται πράξη στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες. Στην Συνέχεια θα παρατηρήσουμε την αποτελεσματικότητα του Revenue και Yield Management. Θα υπάρξει αναφορά στην εξέλιξη της τεχνολογίας και την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στα ξενοδοχεία της Αττικής. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση στις πλατφόρμες του ιντερνέτ Β2Β και Β2C site κρατήσεων δωματίων που χρησιμοποιούν τα περισσότερα ξενοδοχεία σήμερα. Επιπλέον θα κάνουμε ανάλυση στη μέση τιμή πώλησης δωματίων, στην μέση πληρότητα στο REV PAR (revenue per available room) στο GOP (gross operating profit) αλλά και στους προϋπολογισμούς που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία σήμερα, όπως προϋπολογισμός εσόδων του τμήματος πωλήσεων και στην πρόβλεψη της ζήτησης των δωματίων. (forecasting demand). Στην συνέχεια θα δούμε πως χαράζεται Τιμολογιακή πολιτική πώλησης δωματίων από το τμήμα των πωλήσεων και κρατήσεων. Θα γίνει ανάλυση στην τιμολόγηση με βάση το κόστος, την τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό, την τιμολόγηση με βάση τον καταναλωτή, την τιμολόγηση με βάση την μέθοδο του Yield Management και την ψυχολογική τιμολόγηση. Ένα επιπλέον σημαντικό σημείο της εργασία θα είναι το πώς πραγματοποιείται ο έλεγχος των ανταγωνιστικών ξενοδοχείων για της τιμές πώλησης δωματίων. Στo επόμενο βήμα θα δούμε τα ξενοδοχεία 4 αστέρων και 5 αστέρων που υπάρχουν στην Αττική αναφέροντας την δυναμικότατα τους , τον αριθμό καταλυμάτων ανά αστέρια και τις τιμές πώλησης για τα έτη 2017 και 2018. Επιπλέον θα αναλύσουμε κάποιους βασικούς αριθμοδείκτες όπως : δείκτες αποδοτικότητας, δείκτες ρευστότητας, αριθμοδείκτες διοίκησης χρέους καθώς και πως γίνεται η μέτρηση αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Στο επόμενο μέρος της διπλωματικής εργασίας αναλύεται η πρωτογενής έρευνα, με την διανομή ερωτηματολογίων θα εξετάσουμε το κατά πόσο βοηθά το Yield Management τα στελέχη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: σχετικά με τα έσοδα και με την μέση τιμή πώλησης δωματίων. Θα αναλύσουμε το προφίλ του δείγματος της έρευνας, την ταυτότητα της έρευνας, την μέθοδο δειγματοληψίας, τον πληθυσμό της έρευνας, το μέγεθος του δείγματος της έρευνας, τον τόπο και τον χρόνο της διεξαγωγής της έρευνας. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο ερωτηματολόγιο: στην δοκιμή του ερωτηματολογίου, στον σχεδιασμό του, στο κορμό του και στους μεθόδους συμπλήρωσης του. Τα ερωτηματολόγια καταχωρήθηκαν ηλεκτρονικά στο SPSS και εκλάβαμε σημαντικά αποτελέσματα για την έρευνα του Yield και Revenue Management. Θα γίνει λεπτομερή καταγραφή στα αποτελέσματα ανά ερώτηση, ανάλυση και σχολιασμός των αποτελεσμάτων με πίνακες σε ποσοστά τις % και με διάφορα διαγράμματα. Στο επόμενο μέρος της εργασίας θα γίνει σχολιασμός σχετικά με τους τρεις βασικούς ερευνητικούς στόχους που έχουν τεθεί στην εργασία αυτή, δηλαδή, κατά πόσο βοηθά το Yield Management στην μεγιστοποίηση των εσόδων, πόσο βοηθά στην αύξηση της μέσης τιμής πώλησης και πόσο βοηθά τον ξενοδόχο στην απόσβεση της αρχικής επένδυσης. Στο τέλος θα πάρουμε σημαντικά συμπεράσματα και θα ορίσουμε τις βασικές προτάσεις για την αύξηση των εσόδων από τις κρατήσεις σύμφωνα με τις αρχές του Yield και Revenue Management.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΙΛΙΑΣ ΑΡ ΜΗΤ. 116330.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.51 MBpdfView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons