Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38699
Title: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΟΜΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ, Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Authors: Μπουλά, Ανατολή
metadata.dc.contributor.advisor: Βαρελάς, Σωτήριος
Keywords: Ημαθία;Imathia;Τουρισμός;Tourism;Ειδικές Μορφές Τουρισμού;Special Forms of Tourism;Σχέδιο Μάρκετινγκ;Marketing Plan;Μείγμα Μάρκετινγκ;Marketing Mix
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Η Ημαθία στο πέρασμα των ετών δεν έχει λάβει τη θέση που της αξίζει στον χάρτη με τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αν και διαθέτει αρχαιολογικά μνημεία παγκόσμιου ενδιαφέροντος και μεγάλης ιστορικής αξίας, πόλεις με ιστορία, πολιτισμό, μοναδικές φυσικές ομορφιές, τοπική γαστρονομία και οίνο, ευδιάθετους και φιλικούς κατοίκους και άριστο κλίμα, δεν έχει καταφέρει να βρίσκεται σε καλή θέση ανάμεσα στις επιλογές των επισκεπτών. Στο πλαίσιο των θετικών προοπτικών και της δυναμικής της χώρας στον τομέα του τουρισμού, η Ημαθία οφείλει να συγκροτηθεί και να εκμεταλλευτεί τάσεις όπως αυτή της αύξησης των ταξιδιών που σχετίζονται με τις ειδικές μορφές τουρισμού και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της ως τουριστικός προορισμός, ώστε μέσα στη δύσκολη και χωρίς πολλές διεξόδους περίοδο που διανύει η χώρα, να αναπτύξει έναν τομέα που θα δώσει πολλαπλές ωφέλειες στον τόπο και τους κατοίκους. Σκοπός της παρούσας εργασίας, που αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης, είναι η κατάστρωση ενός τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ για το Νομό Ημαθίας. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται το θεωρητικό υπόβαθρο σχετικά με τις έννοιες του τουρισμού, των ειδικών μορφών τουρισμού, του μάρκετινγκ και της τουριστικής έρευνας. Στο δεύτερο μέρος γίνεται καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης της Ημαθίας μέσω δευτερογενούς έρευνας, παρουσιάζεται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας η οποία διενεργήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας, ακολουθεί η κατάστρωση τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ για τον προορισμό, μέσω μιας λογικής σειράς βημάτων, και η παρουσίαση μιας σειράς προτάσεων που αναφέρονται στο μείγμα μάρκετινγκ. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των συμπερασμάτων και την υπόδειξη σημείων προς περαιτέρω μελέτη και έρευνα.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mpoula_ΔΤΕΔΕ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής9.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.