Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38685
Title: Η τουριστική προβολή των Ελληνικών Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση της Αττικής και της Κεντρικής Μακεδονίας
Authors: Τσουφλίδης, Δημήτριος
Advisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Keywords: Τουρισμός;Tourism;Περιφέρειες;Regions;Αυτοδιοίκηση;Local Authority;Προβολή;Publicity;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Social Media
Issue Date: 30-Sep-2018
Abstract: Στις ημέρες μας είναι ευρέως γνωστό ότι το Διαδίκτυο αποτελεί ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο επικοινωνίας, οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, το οποίο έχει μεγάλη διεισδυτικότητα στην καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά και επιχειρήσεων - οργανισμών. Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου που το χρησιμοποιούν είτε για προσωπική λόγους, είτε για επαγγελματικούς αυξάνεται συνεχώς, μια που έχει αρχίσει να αναδεικνύεται στο βασικό μέσο επίλυσης διαφόρων θεμάτων της καθημερινότητάς μας, αλλά και το βασικό μέσο διαφήμισης υπηρεσιών – προϊόντων των επιχειρήσεων – οργανισμών. Τη μερίδα του λέοντος στο διαδίκτυο έχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), τα οποία επηρεάζουν, εδώ και μερικά χρόνια σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας, έχοντας, παράλληλα, μεγάλη συμβολή στην τουριστική προβολή ενός προορισμού μέσω μόνο της γνώμης κάποιου απλού επισκέπτη του. Με αυτόν τον τρόπο οι τουρίστες - επισκέπτες δημιουργούν και διανέμουν δικό τους περιεχόμενο μέσω των καναλιών επικοινωνίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που τους καθιστά ένας είδος άτυπων παραγωγών τουριστικού περιεχομένου. Η τουριστική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων και των Δημοσίων Οργανισμών (π.χ. Κυβερνήσεις, Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις κ.λπ.), δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει αυτήν την τάση και να μην αξιοποιήσει τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έρχεται να αποτυπώσει την υφιστάμενη κατάσταση των Ελληνικών Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων, υπό το πρίσμα της τουριστικής τους προβολής μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας του Facebook, του Youtube, του Instagram και του Twitter. Να καταγράψει τις ιδιαιτερότητες, τους χειρισμούς, τις αδυναμίες, αλλά παράλληλα, να αναδείξει τις καλές πρακτικές ούτως, ώστε, να αποτελέσουν έναν οδικό χάρτη χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και από τις υπόλοιπες Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις αλλά και Δημόσιους Οργανισμούς και Επιχειρήσεις γενικότερα.
Rights Creative Commons: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dimitrios Tsouflidis.pdfΔιπλωματική Εργασία7.07 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons