Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38371
Title: Η αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Edmodo στην εκπαιδευτική διαδικασία. Βιβλιογραφική επισκόπηση
Authors: Παπαδημητρίου, Νικόλαος
Advisor: Σοφός, Αλιβίζος
Keywords: Ηλεκτρονική μάθηση, Edmodo , Κοινωνικά δίκτυα, μέγεθος επίδρασης .
Issue Date: 15-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τη διερεύνηση της διαδραστικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας Edmodo στα πλαίσια της διαδικτυακής μάθησης. Είναι μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση που θέλει να συνθέσει τα εμπειρικά στοιχεία από έρευνες που έχουν υλοποιηθεί με το Edmodo στον ελληνικό και το διεθνή χώρο ώστε να αποκτήσουμε μια σφαιρική άποψη για το πόσο επηρεάζει το Edmodo τα μαθησιακά επιτεύγματα των εκπαιδευομένων. Στη βιβλιογραφική μας επισκόπηση διερευνήσαμε τα διδακτικά αντικείμενα στα οποία χρησιμοποιήθηκε το Edmodo καθώς και το μεθοδολογικό σχεδιασμό των ερευνών (είδος έρευνας, μέθοδος συλλογής δεδομένων, πληθυσμός/δείγμα, ερευνητικά εργαλεία). Σε επιλεγμένες έρευνες κάναμε μια συγκριτική ανάλυση των στατιστικών τους δεδομένων ώστε να μπορέσουμε να καταλήξουμε στο μέγεθος της επίδρασης του Edmodo στα μαθησιακά επιτεύγματα. Θεωρούμε ότι αποδείχτηκε ότι είναι ένα ενδιαφέρον εκπαιδευτικό εργαλείο που εξελίσσετε συνεχώς ως εκπαιδευτική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ως διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης με πολλά εκπαιδευτικά οφέλη που προσφέρονται στους μαθητές μέσω της ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως μάθησης. Θεωρούμε ότι αποδείχτηκε ότι αυξάνει τα κίνητρα στους μαθητές, καλλιεργεί τις ψηφιακές δεξιότητες, τους προάγει την ομαδοσυνεργατική μάθηση και ενθαρρύνει τους μαθητές να δέχονται ένα μεγάλο μέρος της γνώσης εκτός της τάξης κάτι που είναι πυλώνας της επιτυχημένης αντιστρέψιμης τάξης.
Rights Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Παπαδημητρίου_Διπλωματική_ τελικό.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας2.34 MBadobe acrobat readerView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons