Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38248
Title: Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές που θα Βελτιώσουν τη Συμμετοχή και Μάθηση των Ασυνόδευτων Ανήλικων Προσφύγων: Η περίπτωση της Ελλάδας
Authors: Βαφείδου, Αυγή
Advisor: Παλαιολόγου, Νεκταρία
Keywords: unaccompanied refugee minor;ασυνόδευτοι πρόσφυγες ανήλικοι;educational procedures;εκπαιδευτικές διαδικασίες;challenges;προκλήσεις;integration;ενσωμάτωση;transformation;μετασχηματισμός;critical pedagogy;κριτική παιδαγωγική;identity texts;κείμενα ταυτότητας
Issue Date: 15-Sep-2018
Abstract: Το πρόβλημα της εκπαίδευσης των προσφύγων αποτελεί ένα όλο και πιο ανησυχητικό θέμα λόγω των διαφόρων ζητημάτων που προκύπτουν σε αυτή τη διαδικασία. Η Ελλάδα έχει πλημμυρίσει με κύματα ασυνόδευτων προσφύγων παιδιών (URMs), στα οποία σπάνια έχουν προσφερθεί εκπαιδευτικά προγράμματα κατάλληλα και αρκετά ενδιαφέροντα για να εμπνεύσουν την ολοκλήρωσή τους. Η παρούσα μελέτη επιχείρησε να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές πρακτικές που θα μπορούσαν να είναι κατάλληλες και ικανοποιητικές για τους πρόσφυγες ηλικίας 16-18+, εφαρμόζοντας συνεντεύξεις σε τρεις ομάδες ανθρώπων που συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα για τους πρόσφυγες. Οι συμμετέχοντες στην συνέντευξη ήταν ασυνόδευτοι ανήλικοι πρόσφυγες μαθητές, εκπαιδευτικοί και διοικητικοί υπάλληλοι (κυβερνητικοί υπάλληλοι, εκπρόσωποι ΜΚΟ και φοιτητές). Οι διαθέσιμες εκπαιδευτικές διαδικασίες στους ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες, τα αποτελεσματικότερα προγράμματα και μεθοδολογίες, καθώς και η εφαρμογή τους αλλά και οι πιθανές προκλήσεις ήταν μερικά από τα θέματα που εξετάστηκαν. Στόχος της έρευνας ήταν η βελτίωση της εκπαίδευσης των ασυνόδευτων ανηλίκων προσφύγων και των νέων ενηλίκων και η διευκόλυνση της ένταξής τους.
Appears in Collections:LRM Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avgi_vafeidou_Dissertation-Unaccompanied-Minors_std500774.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής & Παραρτήματα2.05 MBRDF XMLView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.