Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38119
Title: Η επικοινωνιακή πολιτική και οι δράσεις της Unesco στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Authors: ΛΕΜΟΝΗ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΒΩΒΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Keywords: Unesco;Επικοινωνία
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των αλλαγών που αυτή επιφέρει, o ρόλος των διεθνών οργανισμών κρίνεται πρωταγωνιστικός. Σε ένα ασταθές, γρήγορα εξελισσόμενο περιβάλλον, το έργο των Διεθνών Οργανισμών κρίνεται σημαντικότερο από ποτέ. Η υποβάθμιση του ρόλου του κράτους και η ενίσχυση του ρόλου των διεθνών οργανισμών είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται. Η Unesco, συγκαταλέγεται στους διεθνείς πολιτιστικούς οργανισμούς όπου με το έργο της αγωνίζεται για να δημιουργήσει συνθήκες ειρήνης, για έναν ειλικρινή διάλογο που θα βασίζεται στο σεβασμό των κοινών αξιών και των ιδεωδών όλων των πολιτισμών. Το δίκτυο ASP της Unesco, μία δράση του οργανισμού από το 1953, έχει σαν στόχο του, μέσω των πολιτικών που εφαρμόζει, την καλλιέργεια στην συνείδηση των μαθητών του πνεύματος της ειρήνης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και η μελέτη του επικοινωνιακού πλάνου η διερεύνηση δηλαδή, η περιγραφή και η ερμηνεία της επικοινωνιακής σχέσης του ελληνικού δικτύου ASP της Unesco με τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ποια είναι η επικοινωνιακή δράση του δικτύου στην Ελλάδα; Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται; Υπάρχει αξιολόγηση της υπάρχουσας διαδικασίας; Είναι ερωτήματα τα οποία θα μας απασχολήσουν. Σε ένα πρώτο στάδιο επιχειρήθηκε η καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης, έγινε χαρτογράφηση των διαδικασιών και μελέτη του τρόπου επικοινωνίας των μηνυμάτων που τελικό αποδέκτη έχουν τους μαθητές καθώς και ανάλυση των πλεονεκτημάτων και αδυναμιών της υπάρχουσας επικοινωνιακής διαδικασίας. Η παρούσα μελέτη έχει σαν σκοπό να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν στην οργάνωση του δικτύου ASP και στην επάρκεια των υφιστάμενων διαδικασιών που υιοθετούνται όσον αφορά στον τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές. Σε ένα δεύτερο στάδιο επιχειρούνται προτάσεις βελτίωσης της διαδικασίας επικοινωνίας όπου αυτό είναι εφικτό- καθώς και προτάσεις δημιουργίας νέων καναλιών επικοινωνίας. Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα της εργασίας έχουν άμεση σχέση με την καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης και την εύρεση λύσεων - προτάσεων, όπου κριθεί αναγκαίο, για το πως μπορεί αυτή να βελτιωθεί.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LEMONI.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.