Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38112
Title: Στρατηγική επικοινωνίας και προβολής του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού Deree - The American College of Greece.
Authors: Παπαγρηγοράκη, Μαρία
Advisor: Δρ. Κεφαλάκη, Μαργαρίτα
Keywords: Στρατηγικός Σχεδιασμός;Στρατηγική Επικοινωνίας;Μάρκετινγκ;Εκπαιδευτικοί οργανισμοί
Issue Date: 8-Sep-2018
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του μη – κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού Deree – The American College of Greece, ACG . Το ACG στην προσπάθεια γνωριμίας με σχολεία και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε ολόκληρη την Ελλάδα προγραμματίζει ετησίως τέσσερις επισκέψεις (Roadshow - Deree visits your city) σε μεγάλες πόλεις στην περιφέρεια, προκειμένου να επικοινωνήσει τα ακαδημαϊκά προγράμματα και τις υπηρεσίες που παρέχει. Η πολιτισμική δράση του ACG αναδεικνύεται επίσης σε αυτή την εργασία, αφού μιλούμε για έναν οργανισμό ο οποίος, μέσω των δράσεων και των εκδηλώσεων που οργανώνει ή υποστηρίζει, αναδεικνύει τις τέχνες, τον αθλητισμό, τις επιστήμες, τη δημιουργία και την καινοτομία, τη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα. Πιο συγκεκριμένα, σε αυτήν την εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός της στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής της εκπαιδευτικής ημερίδας του ACG η οποία πραγματοποιήθηκε στις 27 Ιανουαρίου, 2018, στο Βουλευτικό, στο Ναύπλιο. Η μελέτη αυτή επιλέχθηκε λόγω των άμεσων ενδιαφερόντων της ερευνήτριας, η οποία εργάζεται στο Γραφείο Εισαγωγής Νέων Σπουδαστών και Εγγραφών του Deree – The American College of Greece και είναι υπεύθυνη της οργάνωσης και υλοποίησης των εκδηλώσεων αυτών στην περιφέρεια της Ελλάδος. Οι δράσεις αυτές οργανώνονται και υλοποιούνται από το Γραφείο Εισαγωγής Νέων σπουδαστών και Εγγραφών του ACG (Admissions Office) σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Η έρευνα στηρίζεται σε πρωτογενή πληροφόρηση: α) ποσοτική ανάλυση των δεδομένων των ερωτηματολογίων που δόθηκαν στο κοινό της εκδήλωσης, β) ποιοτική ανάλυση των συνεντεύξεων που πραγματοποιήθηκαν με τον Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Κολλεγίου και έναν φοιτητή από την περιφέρεια, γ) παρατήρηση της εκδήλωσης από την ίδια την ερευνήτρια καθώς και δ) αρχειακό υλικό, τις φωτογραφίες και το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών. Η δευτερογενής πληροφόρηση αντλήθηκε από την επεξεργασία της ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας καθώς και από το διαδίκτυο.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Παπαγρηγοράκη_Μαρία.pdf"Κυρίως σώμα διπλωματικής"4.25 MBMicrosoft Word XMLView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.