Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/38024
Title: Η συμπεριφορά των καταναλωτών στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Authors: Μαρασλή, Δανάη
Advisor: Αγαπητού, Χρύσα
Keywords: Customer behavior;Συμπεριφορά καταναλωτή
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Η ψηφιακή τεχνολογία γίνεται όλο και πιο σημαντική για την οικοδόμηση μίας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίτκυο. Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή έχει αλλάξει διαμορφώνοντας μια νέα eCommerce τάση. Αυτό έχει επιφέρει ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες να πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά και να εφαρμόσουν πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, προκειμένου να καταφέρουν να επιτύχουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Ως αποτέλεσμα, έχουν εφαρμοστεί νέες στρατηγικές προς την βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, όπως διαδραστικές ιστοσελίδες, ειδoποιήσεις στο κινητό, εξατομικευμένο περιεχόμενο διαφημίσεων, δωρεάν μεταφορικά, κλπ. Η επένδυση στον επιχειρησιακό ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Ωστόσο ένα από τα κυριότερα ερωτήματα είναι: Ποιοι είναι πλέον οι βασικοί παράγοντες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη συμπεριφορά του καταναλωτή; Δεδομένου ότι αυτοί οι παράγοντες μπορεί να είναι αναρίθμητοι, η παρούσα διπλωματική έρευνα εστιάζει στην ανάλυση των κυριότερων παραγόντων που επηρεάζουν και χαρακτηρίζουν το βαθμό ικανοποίησης των πελατών και την αφοσίωση των καταναλωτών στα διαδικτυακά περιβάλλοντα. Συνεπώς, η παρούσα έρευνα προσπαθεί να εξετάσει τους λόγους και τις προτιμήσεις των καταναλωτών που οδηγούν στην ηλεκτρονική αφοσίωση και ηλεκτρονική ικανοποίηση μέσω των υπαρχόντων στρατηγικών που εφαρμόζονται από εταιρείες για την αληλεπίδρασή τους με τους πελάτες τους. Επιπλέον, αναλύεται και ποσοτικοποιείται το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τα πλεονεκτήματα, τις επικυνδυνότητες και τις διάφορες δομικές ψηφιακές μεταβλητές (πλοήγηση στον ιστότοπο, επεξεργασία πληροφοριών, αισθητική των ιστοσελίδων, καθώς και θέματα ασφάλειας και εμπιστοσύνης) των διαδικτυακών αγορών, καθώς και η επίδραση που έχουν στη συνολική αγοραστική συμπεριφορά.
Rights Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.13 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons