Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37837
Title: Σχεδιασμός, Οργάνωση και Εφαρμογή Πολιτιστικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνιακής Στρατηγικής στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και στο Μουσείο Βιβλιοθήκη Στρατή Ελευθεριάδη Teriade
Authors: Τζουρά, Καλλιόπη
Advisor: Κασάρας, Κωνσταντίνος
Keywords: Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μουσείο Βιβλιοθήκη Στρατή Ελευθεριάδη Teriade, Εργαλεία Μάρκετινγκ, Πολιτιστικό Μάρκετινγκ, Επικοινωνιακή Στρατηγική, Μοντέλα Επικοινωνίας, Τεχνολογικές Εφαρμογές
Issue Date: 8-Sep-2018
Abstract: Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει συγκριτικά τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την εφαρμογή του Πολιτιστικού Μάρκετινγκ και της Επικοινωνιακής Στρατηγικής σε δύο Πολιτιστικούς Οργανισμούς: στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και στο Μουσείο – Βιβλιοθήκη Στρατή Ελευθεριάδη Teriade. Το θεωρητικό πλαίσιο της εν λόγω εργασίας, αναφέρεται πρωταρχικά στο ρόλο του Μουσείου ο οποίος αποτελεί όχι μόνο έναν εκπαιδευτικό χώρο αλλά και ένα περιβάλλον στον οποίο αναπτύσσονται σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές. Στη συνέχεια, αναλύονται ο ρόλος γενικά του Μάρκετινγκ, η επίδρασή του στο εσωτερικό και στο εξωτερικό περιβάλλον, η σπουδαιότητα των εργαλείων Μάρκετινγκ και των μοντέλων επικοινωνίας. Επίσης, παρουσιάζονται η σημασία του Πολιτιστικού Μάρκετινγκ στη διαμόρφωση επικοινωνιακών προγραμμάτων, η σημασία και τα στάδια της επικοινωνιακής στρατηγικής καθώς και η δυνατότητα εφαρμογής τους, η νέα σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ μουσείου και καταναλωτή, προκειμένου να αναδειχθεί ο ρόλος που επιτελούν η στρατηγική και το πολιτιστικό μάρκετινγκ, στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της δράσης των πολιτιστικών οργανισμών, τόσο σε πραγματικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον. Στο ερευνητικό πλαίσιο παρουσιάζονται τα νέα τεχνολογικά μέσα που εφαρμόζονται στους εν λόγω Πολιτιστικούς Οργανισμούς, προκειμένου να τους καταστήσουν σύγχρονους φορείς, οι βέλτιστες επικοινωνιακές πρακτικές καθώς και ο μελλοντικός σχεδιασμός που πρόκειται να ακολουθήσουν, βάσει του οράματος, των αξιών αλλά και της αποστολής τους. Οι δύο πολιτιστικοί οργανισμοί προσεγγίστηκαν με τη μέθοδο της δομημένης συνέντευξης και ανοιχτού τύπου ερωτήσεων μέσω της οποίας αναδείχθηκαν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία, οι ευκαιρίες καθώς επίσης και η μελλοντική στρατηγική που προβλέπεται να ακολουθηθεί. Στο τέλος της έρευνας και βάσει των δεδομένων που προέκυψαν, διατυπώθηκαν όχι μόνο προτάσεις και συμπεράσματα αλλά και ελλείψεις που ενδεχομένως θα συμβάλλουν στη αντιμετώπιση ορισμένων θεμάτων.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΖΟΥΡΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, παράρτημα2.59 MBCalc 6.0 spreadsheetsView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.