Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37735
Title: Συναισθηματική ανάλυση του καταναλωτή: σχέση μεταξύ συναισθήματος και βαθμολογίας προϊόντων που πωλούνται στο διαδίκτυο μέσω μηχανών σύγκρισης τιμής, μεταξύ αθλητικών ειδών και προϊόντων τεχνολογίας.
Authors: ΠΑΠΑΦΩΤΙΚΑΣ, ΙΑΣΩΝ
Advisor: Φωλίνας, Δημήτριος
Keywords: Sentiment analysis;opinion mining;price comparison engine;machine learning;sports footwear;sports footwear goods;customer polarity;skroutz
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Η συναισθηματική ανάλυση του καταναλωτή στοχεύει ουσιαστικά στο να αναλύσει αυτό που λέει η ίδια λέξη, το συναίσθημα το καταναλωτή. Αναφέρεται στο συναίσθημα , άποψη, στάση κτλ. του καταναλωτή/ατόμου που βασίζεται στις κριτικές του όσον αφορά ένα προϊόν, μια άποψη, μία έννοια κτλ. Το συναίσθημα αυτό μπορεί να είναι θετικό, αρνητικό ή ουδέτερο. Αυτή η έρευνα αναλύει το συναίσθημα του καταναλωτή και το εκφράζει σε επίπεδο πολικότητας αυτού. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει μία από τις χειρότερες οικονομικές καταστροφές στην ιστορία της, με αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης με βάση την τιμή, όπως ο Σκρουτζ, να είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμες στους καταναλωτές οι οποίοι βλέπουν το εισόδημα τους μέρα με την ημέρα να μειώνεται. Οι μηχανές αναζήτησης με βάση την τιμή έχουν ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση όσον αφορά την αθλητική υπόδηση, καθώς και τα προϊόντα τεχνολογίας, αφού ανήκουν στις πέντε πιο διαδεδομένες κατηγορίες σε αυτές. Σε τέτοιες λοιπόν συνθήκες οι ομάδες ενδιαφέροντος όπως πωλητές/επιχειρηματίες/βιομηχανίες κτλ. πρέπει να βρουν νέους τρόπους προσέλκυσης πελατών αναγνωρίζοντας φυσικά τις ανάγκες τους μέσω έρευνας χωρίς την χρήση ερωτηματολογίων η οποία πολλές φορές μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα αφού μέσω αυτών ο καταναλωτής μπορεί να οδηγηθεί σε μια απάντηση κτλ. Αυτή η έρευνα κάνει μια προσπάθεια να αναγνωρίσει αυτού του είδους την πληροφορία και να βοηθήσει το σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών του και να αυξήσει το εισόδημα του μέσω λιγότερης διαφήμισης, κόστη ανά κλικ κτλ. Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήθηκαν κρητικές από την ίσως πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης με βάση την τιμή στην Ελλάδα, skroutz (skroutz.gr, 2009) από όπου εξάχθηκε το συναίσθημα των καταναλωτών από δύο βασικές κατηγορίες όπως η τεχνολογία και η αθλητική υπόδηση λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια και βαθμολογίες αυτών. Για να μπορέσει να γίνει αυτό, χρησιμοποιήθηκε το WEKΑ με την χρήση αλγορίθμων σε επίπεδο πολικότητας.
Rights Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dissertation_Papafotikas_I.-2018.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons