Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37727
Title: Omnichannel Στρατηγική: Η επίδραση στην εμπειρία του καταναλωτή και η προσπάθεια δημιουργίας πιστών καταναλωτών.
Authors: GEORGIADOU, ALEXANDRA
Advisor: Anastasiadis, Foivos
Keywords: Omni-channel strategy;consumer loyalty;model of consumer decision journey
Issue Date: 8-Sep-2018
Abstract: Περίληψη Σκοπός: Omni-channel είναι το μείγμα από όλα τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια, που δημιουργούν μια καινοτόμο και ενοποιημένη καταναλωτική εμπειρία. Όλες οι omni-channel εμπειρίες προκύπτουν από πολλαπλά κανάλια (multi-channels). Παράλληλα, η στρατηγική αυτή έρχεται να υλοποιηθεί με αφορμή και την ευρεία χρήση του internet μέσα από μια πληθώρα συσκευών (κινητά τηλέφωνα-smartphone, laptop, tablet, desktop). Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να ελέγξει πώς επιδρά η omni-channel στρατηγική στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών κατά πόσο μπορούν να παραμείνουν πιστοί στις επιλογές των επιχειρήσεων για την κατανάλωση προϊόντων τεχνολογίας. Μεθοδολογία: Έγινε ποιοτική έρευνα με δεδομένα που συλλέχθηκαν από 200 καταναλωτές κυρίως σε Ελλάδα και ένα μικρό ποσοστό (12.5%) σε εξωτερικό. Ευρήματα: Οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας τόσο online όσο και από φυσικά καταστήματα. Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν την αγοραστική εμπειρία κάτω από την υλοποίηση ενός omni-channel πλαισίου. Επίσης, οι καταναλωτές κρίνουν ως ένα βασικό παράγοντα, για να είναι πιστοί απέναντι στην ίδια επιχείρηση, την προσφορά μιας ίδιας και απρόσκοπτης εμπειρίας αγορών τόσο στα online κανάλια όσο και στο φυσικό κατάστημα. Περιορισμοί: Δεδομένου του περιορισμένου χρονικού πλαισίου για την διεξαγωγή της έρευνας, το δείγμα δεν θεωρείται αντιπροσωπευτικό λόγο του όγκου του με αποτέλεσμα η παρούσα έρευνα να αποτελεί μια καλή αρχή για μια εκτενέστερη και σε βάθος έρευνα. Πρακτικές επιπτώσεις: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια βασική αρχή για την κατανόηση της omni-channel στρατηγικής. Μέσα από την εν λόγω έρευνα δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για μια εκτενέστερη έρευνα που θα αφορά τον έλεγχο και τον τρόπο εφαρμογής της omni-channel στρατηγικής από τις εταιρείες τεχνολογικών προϊόντων και αν και κατά πόσο επωφελούνται οι καταναλωτές αλλά και αν καταλήγει να δημιουργούνται πιστοί πελάτες.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alexandra Georgiadou_111306_Omnichannel Strategy.pdfDissertation2.13 MBPDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.