Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37713
Title: Το Μάρκετινγκ των εταιρειών Τηλεπικοινωνίας στην Ελλάδα.Η επίδραση της διαφήμισης στους καταναλωτές.
Authors: Σπύρου, Χριστίνα
Advisor: Χατζόγλου, Πρόδρομος
Keywords: Μάρκετινγκ;Marketing;Τηλεπικοινωνίες;Telecommunications;Διαφήμιση;Advertising
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Ο τομέας του μάρκετινγκ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μιας εταιρείας και ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών στον οποίο διεξάγεται η έρευνα διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην τεχνολογική, αλλά και οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας. Η επικοινωνία των ανθρώπων, σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες, είναι πρωταρχικής σημασίας ζήτημα και οι εταιρείες οφείλουν συνεχώς να εξελίσσονται αλλά και να προσαρμόζονται στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Οι εταιρείες Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα ακολουθούν τις συνεχείς αλλαγές που διαδραματίζονται σε αυτό το παγκόσμιο σκηνικό και αυτό έχει ως αποτέλεσμα των ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των παρόχων μετά την πλήρη απελευθέρωση της Ελληνικής αγοράς το 2001. Οι εξελίξεις που συντελούνται στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών αποσκοπούν στην βελτίωση της καθημερινότητας των καταναλωτών και η κατάλληλη χρήση του τομέα του μάρκετινγκ εκ μέρους των εταιρειών θα μπορούσε να συντελέσει στην πλήρη συνειδητοποίηση από τους καταναλωτές για τα προϊόντα που τους παρέχονται καθώς και για τα πλεονεκτήματά τους. Κατά τη παρουσίαση αυτής της εργασίας, θα γίνει προσπάθεια για να αναδειχθούν στρατηγικές ενέργειες που δύναται να εφαρμόσουν οι ηγέτες ενός παρόχου Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ώστε με την βοήθεια του μάρκετινγκ να επιτύχει τους οικονομικούς στόχους του καθώς και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του. Επιπλέον, στα πλαίσια αυτής της εργασίας θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα όσον αφορά την επιρροή που ασκεί η διαφήμιση των προϊόντων στους καταναλωτές και κατά πόσο η συνεχής προβολή τους μπορεί να επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειές τους. Θα πραγματοποιηθεί μια στατιστική έρευνα και θα αναπτυχθεί ένα ακριβές μοντέλο που θα εξετάζει τους συγκεκριμένους παράγοντες: ικανοποίηση πελατών, πρόθεση αγοράς, διαφημιστική επιρροή.Οι παράγοντες αυτοί εξετάστηκαν χρησιμοποιώντας μια έρευνα με 154 ερωτηματολόγια μεταξύ ανθρώπων με ηλικία 18-65 ετών οι οποίοι είναι χρήστες/κάτοχοι Τηλεπικοινωνιακών προϊόντων/υπηρεσιών. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν χρησιμοποιώντας ένα online ερωτηματολόγιο, και σε ορισμένες περιπτώσεις η συλλογή έγινε μέσω email. Παράγοντες σημαντικοί για την έρευνά μας, οι οποίοι καθορίζουν το αποτέλεσμά της εξετάστηκαν χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της ανάλυση παραγόντων, του test K.M.O., TVE καθώς και τον έλεγχο της Cronbach alpha value. Ακολούθησε μια ανάλυση συσχέτισης προκειμένου να γίνει γνωστή η συσχέτιση που υφίσταται μεταξύ διαφόρων σημαντικών παραγόντων στο μοντέλο μας. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση μέσω SEM προκειμένου να εξετάσουμε και να αξιολογήσουμε κατάλληλα τις σχέσεις μεταξύ των παραγόντων, καθώς και να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στις σχετικές υποθέσεις που είχαν προταθεί. Τα αποτελέσματα που εξήγαγε η συγκεκριμένη ανάλυση μάς προτείνουν ορισμένα σημαντικά συμπεράσματα προκειμένου να θέσουμε τους απαραίτητους περιορισμούς στη συγκεκριμένη εργασία, καθώς και να προτείνουμε μελλοντικές ερεύνες.
Rights Creative Commons: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
C.Spyrou FINAL-2.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons