Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37578
Title: Αποτελεσματική προβολή και μάρκετινγκ καινοτόμων προϊόντων. Η περίπτωση της επεξεργασίας λυμάτων με τη χρήση ηλεκτροχημικών τεχνικών στην Ελλάδα
Authors: ΛΥΜΠΕΡΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Advisor: ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Keywords: wastewater;water treatment;oxidation;electrolysis;go to market strategy
Issue Date: 9-Sep-2018
Abstract: Η πλειοψηφία των μονάδων επεξεργασίας λυμάτων και επεξεργασίας νερού στην Ελλάδα χρησιμοποιούν παραδοσιακές και καθιερωμένες μεθόδους, όπως ο Βιοαντιδραστήρα Μεμβράνης (MBR), ο Αντιδραστήρας Βιοφίλμ Moving Bed (MBBR), ο Εκτεταμένος Αερισμός κλπ. που είτε απαιτούν πολύ σκυρόδεμα, επιφάνεια και χώρο (δεξαμενές βιολογικής επεξεργασίας, κλπ.), καταναλώνουν πολύ ενέργεια (φυσητήρες αερισμού κ.λπ.), δημιουργούν πολύ λάσπη και δεν εξασφαλίζουν την επεξεργασία των βασικών ρυπογόνων στοιχείων που υπάρχουν σε μικρές συγκεντρώσεις στα αστικά λύματα και τέλος δεν εξασφαλίζουν την προσαρμογή σε ξαφνικές μεταβολές του οργανικού φορτίου λόγω των εποχιακών μεταβολών του πληθυσμού, ιδιαίτερα στις τουριστικές περιοχές, που οδηγούν σε αποτυχία την ποιότητα επεξεργασίας και απελευθερώνουν οσμές. Μια νέα καινοτόμος μέθοδος που είναι ήδη κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορεί εναλλακτικά να χρησιμοποιηθεί η οποία βασίζεται σε ηλεκτροχημική διαδικασία. Οι τεχνολογίες αποκατάστασης όπως οι διεργασίες προηγμένης οξείδωσης [Α.Ο.Ρ] αντιμετωπίζουν τα αστικά λύματα απουσία μικροοργανισμών οι οποίοι μετατρέπονται με τις κλασσικές μεθόδους επεξεργασίας σε λάσπη, και μερικές από αυτές είναι ικανές να επεξεργάζονται τα βασικά ρυπογόνα στοιχεία. Στόχος αυτής της μελέτης ήταν να βρεθεί η καλύτερη στρατηγική για την αγορά μέσω ανοικτών ερωτήσεων - συνεντεύξεων που έγιναν σε βασικούς παράγοντες στη συγκεκριμένη αγορά. Οι ερωτήσεις χωρίστηκαν σε 4 κατηγορίες, τόπο, προϊόν, προώθηση και τιμή, αλλά επικεντρώθηκαν περισσότερο στην προώθηση του προϊόντος. Οι απαντήσεις συγκρίθηκαν με το θεωρητικό μέρος. Τέλος, ένα Go-to-Market Strategy Plan παρουσιάστηκε. Στα αποτελέσματα της έρευνας με ανοικτές ερωτήσεις παρουσιάστηκαν κάποια σημαντικά ευρήματα, περιορισμοί της συγκεκριμένης έρευνας καθώς και ορισμένες μελλοντικές ερευνητικές προτάσεις.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G. LYMPERIDIS MBA.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής440.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.