Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37301
Title: «Πρόταση Στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Αράχωβας Βοιωτίας»
Authors: Φορτώσης, Παναγιώτης
Advisor: Σταυριανέα, Αικατερίνη
Keywords: Τουρισμός;Tourism;Βιώσιμη ανάπτυξη;Sustainable development;Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ;Strategic marketing plan
Issue Date: 13-May-2018
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την πρόταση για ένα στρατηγικό πλάνο Μάρκετινγκ και βιώσιμης ανάπτυξης για την περιοχή της Αράχωβας Βοιωτίας. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να αναπτύξει ένα σχέδιο μάρκετινγκ το οποίο στοχεύει στην βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στην διαφύλαξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της περιοχής. Η διάρθρωση της διπλωματικής έχει ως εξής: Πρώτο μέρος. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει προσέγγιση του θεωρητικού επιπέδου του τουριστικού φαινόμενου: ορισμοί, ιστορική εξέλιξη, μορφές, χαρακτηριστικά, αντίκτυποι. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η τουριστική και η βιώσιμη ανάπτυξη: ορισμοί, τουριστικά μοντέλα, τουριστικό προϊόν, ζήτηση, προσφορά. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί μια προσέγγιση του τουριστικού μάρκετινγκ: ορισμοί, χρησιμότητα, στρατηγική ανάλυση, μάρκετινγκ προορισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η Αράχωβα Βοιωτίας: το συνολικό τουριστικό προϊόν. Δεύτερο μέρος. Κατόπιν, στο πέμπτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η διαδικασία μεθοδολογίας της πρωτογενούς έρευνας που θα έρθει σε πέρας. Επίσης, τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας. Επιπλέον, στο έκτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί αναλυτικά η πρόταση στρατηγικού σχεδίου για την Αράχωβα Βοιωτίας. Ένα λεπτομερές πλάνο μάρκετινγκ σε όλα του τα στάδια σύμφωνα με τα δεδομένα και τις πληροφορίες που ελήφθησαν από την πρωτογενή έρευνα: διαδικασίες, δράσεις, προϋπολογισμός, χρονοδιαγράμματα, εξέλιξη της αποτελεσματικότητάς του. Αυτό το πλάνο στοχεύει να βελτιώσει το συνολικό τουριστικό προϊόν και να προωθήσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε όλη την περιοχή της Αράχωβας. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα της θεωρητικής ανάλυσης σε σύνδεση με τη σχετική έρευνα αγοράς. Επίσης, θα γίνουν και άλλες προτάσεις που αφορούν την ευρύτερη ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
telikidiplomatikiergasia.pdfΣυνολική διπλωματική ερασία9.01 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.