Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37260
Title: E-banking και οι παράγοντες που οδηγούν στην υιοθέτηση του από τους Έλληνες καταναλωτές
Authors: ΠΟΛΥΖΩΙΔΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Advisor: ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΑΤΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Keywords: E-banking;Ηλεκτρονική τραπεζική
Issue Date: 12-May-2018
Abstract: Η διαρκώς αυξανόμενη δημοφιλία του Ιnternet έχει επιφέρει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι συναλλαγές, έχει διαφοροποιήσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον καθώς επίσης έχει παρουσιάσει νέες ευκαιρίες για την προσέλκυση των πελατών και την καλύτερη κάλυψη των αναγκών τους. Ο τραπεζικός κλάδος χαρακτηρίζεται από δεκτικότητα απέναντι στις νέες τεχνολογίες και στην χρήση του Ιnternet με αποτέλεσμα σήμερα η πλειοψηφία των τραπεζών να προσφέρει υπηρεσίες Ιnternet Βanking. Το Ιnternet Βanking προσφέρει οφέλη και για τους καταναλωτές αλλά και για τις ίδιες τις τράπεζες. Οι τράπεζες μπορούν να ωφεληθούν διατηρώντας λιγότερο προσωπικό, έχοντας λιγότερα υποκαταστήματα και επομένως μειώνοντας το λειτουργικό τους κόστος. Από την άλλη πλευρά, οι καταναλωτές μειώνουν το κόστος και το χρόνο πραγματοποίησης των συναλλαγών, οι συναλλαγές πλέον δεν εξαρτούνται από την τοποθεσία του καταναλωτή αλλά επίσης βελτιώνεται και η ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν. Παρά τα οφέλη και για τις δύο πλευρές, ακόμη και σήμερα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού δεν χρησιμοποιεί το Ιnternet Βanking. Επομένως η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης του Ιnternet Βanking αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΣΕ PDF.pdfκυρίως σώμα διπλωματικής1.8 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.