Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37243
Title: Μέτρηση της ικανοποίησης κοινού στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης
Authors: Δεληγιάννη, Άρτεμις
Advisor: Κερτεμελίδου, Παρασκευή
Keywords: Ικανοποίηση χρηστών;Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες;ServQual;LibQUAL+®
Issue Date: 26-May-2018
Abstract: Η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των χρηστών είναι δύο βασικές έννοιες που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι υπεύθυνοι των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών προκειμένου να τις βοηθήσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Σημαντικό είναι να θεσπιστούν τρόποι μέτρησης των απόψεων των χρηστών, έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η κατανόηση των αναγκών τους και στη συνέχεια η ικανοποίηση αυτών των αναγκών. Η εργασία μελετάει το θεωρητικό υπόβαθρο τόσο της ποιότητας των υπηρεσιών μίας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης όσο και της ικανοποίησης των χρηστών που απορρέει από τη χρήση τους. Παρουσιάζονται τα μοντέλα ServQual και LibQUAL+®, τα οποία αξιοποιούνται για την κατασκευή ερωτηματολογίων που μετρούν την ικανοποίηση των χρηστών από υπηρεσίες και συγκεκριμένα από υπηρεσίες που προσφέρουν οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Στη συνέχεια πραγματοποιείται έρευνα που επικεντρώνεται στους χρήστες της βιβλιοθήκης του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, ώστε να εκτιμηθεί ο βαθμός ικανοποίησής τους από τη χρήση της. Η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας οδηγεί στη διατύπωση προτάσεων που εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν στην εκπλήρωση των επικοινωνιακών στόχων της βιβλιοθήκης και στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών της.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΠΜ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.43 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.