Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37053
Title: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗ EUROBANK
Authors: ΝΤΖΙΑΝΤΖΙΑ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΝΟΥΛΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Keywords: ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ;ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ;ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ;EUROBANK
Issue Date: 13-May-2018
Abstract: Διαχρονικά, ο ανθρώπινος παράγοντας καθορίζει, εξελίσσει και τελικά καθιστά μία επιχείρηση, όπως είναι η τράπεζα, κερδοφόρα. Ιδιαίτερα σήμερα, που το οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές και ραγδαία μεταβαλλόμενο, οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης μπορούν να της δώσουν την ώθηση να κάνει τη διαφορά. Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων γενικά, αλλά και η αξιολόγηση των εργαζομένων ειδικότερα, αποτελούν τομέα υψίστης σημασίας για κάθε οργανισμό, ενώ τα αποτελέσματα της αξιολόγησης είναι για τους υπαλλήλους κρίσιμα, καθώς συνδέονται αμφίδρομα με την προσωπική κι επαγγελματική τους ικανοποίηση κι εξέλιξη και τελικά, την αποδοτικότητά τους και την βέλτιστη λειτουργία της ίδιας της επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των μεθόδων αξιολόγησης τις οποίες εφαρμόζουν δύο διαφορετικές σε εταιρική κουλτούρα τράπεζες, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και η Eurobank και η εξαγωγή αποτελεσμάτων, μέσω έρευνας με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου, σχετικά με το πώς βιώνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι τη διαδικασία αξιολόγησής τους. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων, οι λειτουργίες, οι αρμοδιότητες και οι στόχοι της, αλλά και η αξιολόγηση, για την οποία παρουσιάζονται τα οφέλη της, οι χρήσεις της, η σημασία και οι προϋποθέσεις της. Τέλος, αναφέρονται οι βασικότερες μέθοδοι και τα πιθανά σφάλματα αξιολόγησης. Στο δεύτερο και τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη παρουσίαση της ΕΤΕ και της EUROBANK και των μεθόδων αξιολόγησης που αυτές εφαρμόζουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά τα συμπεράσματα, τόσο για κάθε τράπεζα, όσο και συγκριτικά μεταξύ τους. Η έρευνα έδειξε ότι οι υπάλληλοι συνολικά συμφωνούν με τη διαδικασία της αξιολόγησης κι επιθυμούν αυτή να είναι καθοριστική για την επαγγελματική τους εξέλιξη, παρά τις επί μέρους διαφορές σχετικά με την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης της κάθε τράπεζας. Επιπλέον, υπάρχει σύμπλευση απόψεων αναφορικά με τη σημαντικότητα των κριτηρίων της αξιολόγησης, ενώ το σύνολο των ερωτηθέντων προτιμά μια αξιολόγηση 360ο. Η γνώμη που αποτυπώνεται είναι ότι κανένα από τα υφιστάμενα συστήματα αξιολόγησης δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική εικόνα του εργαζόμενου στην τράπεζα, γεγονός όμως που εκφράζεται με διαφορετικό βαθμό ικανοποίησης από του υπαλλήλους των δύο τραπεζών, με εκείνους της Eurobank να εμφανίζονται πιο ευχαριστημένοι.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ_Ε Ντζιαντζια_ΑΜ116472_ Μάρτιος-2018.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.77 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.