Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/37052
Title: Αξιολόγηση υπαλλήλων και στελεχών στον ελληνικό τραπεζικό τομέα.
Authors: Παπαντωνίου, Αρτεμησία
metadata.dc.contributor.advisor: Σαμαντάς, Ιωάννης
Keywords: Διοίκηση Απόδοσης και Performance Management;Ανθρώπινο Δυναμικό και Human Resources;Σύστημα Αξιολόγησης και Evaluation System;Σύστημα Αμοιβών/Παροχών και Remuneration, Payment/Benefit System
Issue Date: 13-May-2018
Abstract: Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) αποτελεί πλέον ένα από τα πιο ουσιαστικά μέρη οργάνωσης και λειτουργίας για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Οι επιμέρους λειτουργίες της, όπως είναι τα συστήματα αξιολόγησης, εκπαίδευσης και αμοιβών αποτελούν εργαλεία στα χέρια κάθε εργοδότη, και δη των Τραπεζών, για την επίτευξη της βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης στοχοθεσίας. Κάθε επιχείρηση, λοιπόν, επενδύει στη Διοίκηση Απόδοσης δίνοντας έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα, προκειμένου να πετύχει αύξηση παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας στο πλαίσιο της εταιρικής της κουλτούρας και με γνώμονα τις αξίες που πρεσβεύει. Με την παρούσα εργασία, επιδιώκουμε να εξετάσουμε τις επιμέρους λειτουργίες της ΔΑΔ για κάθε επιχείρηση και ειδικότερα για τον τραπεζικό κλάδο, δίνοντας έμφαση τόσο στο σύστημα αξιολόγησης όσο και σε αυτό των αμοιβών και το ρόλο τους στην αύξηση της απόδοσης και την επίτευξη των στόχων, που αποτελούν πρωταρχικό μέλημα κάθε επιχείρησης. Βασικός μας στόχος είναι να αναλύσουμε τη σημασία των προαναφερθέντων συστημάτων στο ελληνικό τραπεζικό χώρο, χρησιμοποιώντας ως μελέτη περίπτωσης την Εθνική Τράπεζα. Όσον αφορά στη θεωρητική ανάλυση, επιδιώκουμε να αποτυπωθεί ο ουσιαστικός ρόλος τους στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των εργαζομένων στα τραπεζικά ιδρύματα. Πιο συγκεκριμένα, εστιάζουμε στο σύστημα αξιολόγησης των υπαλλήλων και στελεχών αναλύοντας τη συμβολή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος μέσω της διαδικασίας επανατροφοδότησης (feedback) τόσο στη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων όσο και στην εργασιακή τους ικανοποίηση. Ακόμη, εστιάζουμε στο σύστημα αμοιβών/παροχών και στην αξία ενός καλά οργανωμένου και αξιοκρατικού τέτοιου συστήματος για κάθε επιχείρηση με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας μέσω υλικών κινήτρων και ηθικών ανταμοιβών ενισχύοντας μ΄ αυτόν τον τρόπο την αφοσίωση των εργαζομένων στον εργοδότη. Όσον αφορά στο εμπειρικό μέρος της εργασίας, μελετούμε την περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας και εξετάζουμε αναλυτικά τόσο το σύστημα αξιολόγησης απόδοσης όσο και το σύστημα αμοιβών της. Η έρευνα υποστηρίζεται και ολοκληρώνεται με τη συμπλήρωση ενός σχετικού ερωτηματολογίου από εργαζόμενους στην τράπεζα, στοχεύοντας στην εξαγωγή ενδιαφερόντων και χρήσιμων συμπερασμάτων στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Αξιολόγηση υπαλλήλων και στελεχών στον ελληνικό τραπεζικό τομέα.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής/ Παράρτημα11.45 MBUnknownView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons