Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36857
Title: Κριτήρια Μοριοδότησης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτών σε Φορείς Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα
Authors: Στέφος, Παναγιώτης
Advisor: Λευθεριώτου, Πιέρα
Keywords: Μοριοδότηση;Αξιολόγηση;Εκπαιδευτές Ενηλίκων;Φορείς Εκπαίδευσης Ενηλίκων;Ελλάδα;Credit points allocation;Assessment;Adult Educators;Institutions of Adult Education;Greece
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι να διερευνήσει τις διαδικασίες επιλογής προσωπικού σύμφωνα με τις οποίες φορείς και οργανισμοί του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα, επιλέγουν τους εκπαιδευτές τους για την υλοποίηση των προγραμμάτων και των έργων που αναλαμβάνουν. Ειδικότερα, μελετώνται τα κριτήρια μοριοδότησης και αξιολόγησης, σύμφωνα με τα οποία γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτών σε Φορείς/Οργανισμούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα και κατά πόσο αυτά «εναρμονίζονται» με τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις του ρόλου του Εκπαιδευτή Ενηλίκων. Διαρθώνεται σε τέσσερα μέρη. Αρχικά επιχειρείται μια θεωρητική προσέγγιση της Διά Βίου Μάθησης, της Επαγγελματοποίησης του Εκπαιδευτή Ενηλίκων και των διαδικασιών επιλογής και πρόσληψης από φορείς Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Στη συνέχεια περιγράφονται οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς και τα έργα/προγράμματα/δράσεις των οποίων τις προκηρύξεις-προσκλήσεις ενδιαφέροντος αναλύει ερευνητής. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και οι προτάσεις για περαιτέρω διερεύνηση.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stefos Panagiotis - parartima.zip7.58 MBUnknownView/Open
Stefos Panagiotis - diplomatiki.pdfΔιπλωματική Εργασία1.38 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.