Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36763
Title: BRANDING, BRANDS ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Authors: Βάγγος, Κωνσταντίνος
Advisor: Κολαξίζης, Ιωάννης
Keywords: Μάρκα, Brand, Branding, επικοινωνία, marketing, αγοραστική επιστήμη, Business to Business, Business to Consumer, καταναλωτής, καταναλωτική συμπεριφορά, σημειολογία, σημειωτική, σημαίνον, σημαινόμενο, λογότυπο, σήμα, σχεδιασμός, σχεδιαστική μελέτη, συμβολισμός, οφθαλμαπάτες, shell, Coca-Cola, μύθος, χρώμα, ψυχολογία.
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: To Branding είναι διαδικασία που αφορά στo brand και στον τρόπο που επιδρά στους καταναλωτές. Η διαδικασία περιλαμβάνει μέσα σε διάφορα άλλα την δημιουργία ενός μοναδικού ονόματος, εικόνας και μορφής για ένα προϊόν στο μυαλό των καταναλωτών μέσω διαύλων που έχουν να κάνουν με την στιβαρή, συνεχή και συνεπή ανάπτυξη του brand, τις διαφημιστικές καμπάνιες που περιέχουν βασική δομή και σκελετό που επιτρέπει την ανάπτυξη της «προσωπικότητας» του brand χωρίς να επιτρέπει τον εκφυλισμό και διαστρέβλωση της μορφής του brand.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VagosKonstantinos_EAP_GTPDE_C_IPOVOLI_10_09_2017_tk13.pdf4.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.