Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36751
Title: Φιλαναγνωσία και γλωσσικός εγγραμματισμός δεκαπεντάχρονων μαθητών στην Ελλάδα
Authors: Τσαγκάρη, Αικατερίνη
Advisor: Εμβαλωτής, Αναστάσιος
Keywords: αλφαβητισμός;literacy;γραμματισμός;εγγραμματισμός;γλωσσικός εγγραμματισμός;εγγραμματισμός στην κατανόηση κειμένου;PISA;φιλαναγνωσία;reading;reading for pleasure
Issue Date: 31-Aug-2017
Abstract: Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η σχέση το ανθρώπου με τα γραπτά κείμενα κάθε μορφής είναι καθοριστικής σημασίας για την ατομική και συλλογική πρόοδο. Για τον λόγο αυτό, δίνεται μεγάλη έμφαση στον εγγραμματισμό όλων των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έμφαση δίνεται στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας τόσο σε τυπικό, όσο και σε άτυπο περιβάλλον. Κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η σχέση του επιπέδου αναγνωστικού εγγραμματισμού (reading) δεκαπεντάχρονων μαθητών στην Ελλάδα με τη φιλαναγνωσία.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ..pdfΚυρίως άρθρο3.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.