Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36679
Title: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων μέσω της εφαρμογής καινοτόμων προγραμμάτων. Η περίπτωση της περιοχής του Πειραιά.
Authors: ΚΟΡΩΝΑΚΗ, ΘΕΟΔΩΡΑ
Advisor: ΠΡΟΒΑΤΑ, ΑΝΘΟΥΛΑ
Keywords: Σχολική/Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα / School / Educational Efficiency;Καινοτομία / Innovation;Καινοτόμα Προγράμματα / Innovative Programs;Διαθεματικότητα / Cross-linking;Εκπαιδευτικές μέθοδοι / Educational Methods;Ρόλοι εκπαιδευτών – εκπαιδευομένων / Trainer-trainee roles;Επικοινωνία / Communication
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Κατά την τελευταία δεκαετία διάφορες θεωρίες έχουν εκφραστεί προς την κατεύθυνση της διατύπωσης μιας αποτελεσματικής ερμηνείας σχετικά με την αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων. Οι θεωρίες αυτές δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων με στόχο την επίτευξη των επιδιωκόμενων παιδαγωγικών στόχων και έχουν ως κοινό τόπο την διερεύνηση του ρόλου των εκπαιδευτικών μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα της την διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την σχολική αποτελεσματικότητα με ιδιαίτερη έμφαση στην υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων στην εκπαίδευση. Παράλληλα γίνεται αναφορά στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της «Ευέλικτης Ζώνης» (ΕΖ), καθώς αποτέλεσε καινοτομία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠΕΠΘ) μέσω του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΠΙ) η οποία σχετίζεται με την προώθηση διαθεματικών προσεγγίσεων μέσω μίας ολιστικής προσέγγισης της γνώσης.(Σπυροπούλου, Δ., Αναστασάκη, Α., Δεληγιάννη, Δ., Κούτρα, Χ., Λουκά, Ε., & Μπούρας, Σ. (χ.η.). Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις για καινοτόμες μεθόδους και σ’ αυτό το πλαίσιο, γίνεται αναφορά στο ρόλο τον οποίο θα μπορούσαν να διαδραματίσουν οι εμπλεκόμενοι με το σχολείο φορείς. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης και αξιολόγησής της ΕΖ, μίας εκπαιδευτικής μεθόδου που εν τέλει, διακρίνεται η συμβολή της σε πολλούς παιδαγωγικούς στόχους.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΡΩΝΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΣ.pdf1.93 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.