Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36662
Title: LE PORTFOLIO EUROPΕEN POUR LES ENSEIGNANTS EN LANGUE EN FORMATION INITIALE (PEPELF): UN OUTIL PΕDAGOGIQUE Α ADOPTER.UNE CONTRIBUTION DANS LE PROCESSUS APRENTISSAGE - ENSEIGNEMENT
Authors: ΛΕΦΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Advisor: ΚΙΓΙΤΣΙΟΓΛΟΥ-ΒΛΑΧΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Keywords: PEPELF, AUTOEVALUATION, EVALUATION DE L'ENSEIGNANT, STAGIAIRE,FORMATION INITIALE
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η πρόκληση για τη συγγραφή της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατανόηση της λειτουργίας του Ευρωπαϊκός Φάκελος για Εκπαιδευόμενους Καθηγητές Γλωσσών (ΕΦΕΚΑΓ- PEPELF η απόδοση στη γαλλική γλώσσα), όπως έχει σχεδιαστεί από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών και η αξιοποίησή του προς όφελος του καθηγητή γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Το θεωρητικό μέρος συνίσταται στην παρουσίαση και ανάλυση του συγκεκριμένου εργαλείου με βάση τις κατηγορίες της αυτό-αξιολόγησης και τους περιγραφήτες αυτής. Η διερεύνηση της δυνατότητας εάν και σε ποιο βαθμό το ΕΦΕΚΑΓ- PEPELF θα μπορούσε να υιοθετηθεί και να χρησιμοποιηθεί από τους καθηγητές γαλλικής ως ξένης γλώσσας, ώστε να συμβάλει στη βελτίωση της προσωπικής ταυτότητας και επαγγελματικής ανέλιξής τους διαμέσου της διαδικασίας της αυτό-αξιολόγησης, αποτελεί επίσης στόχο της παρούσας εργασίας. Για την υλοποίηση της μελέτης πραγματοποιήθηκαν δύο έρευνες πεδίου: στην πρώτη, συμμετείχαν φοιτητές του Τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας του ΑΠΘ, οι οποίοι παρακολουθούσαν το μάθημα της πρακτικής άσκησης, απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο και στη δεύτερη, η οποία είχε μορφή εστιασμένης συζήτησης (focus group), συμμετείχαν εκπαιδευτικοί της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης. Απώτερος σκοπός της έρευνας να αναδείξει μια πιθανή επέκταση – με την απαραίτητη προσαρμογή – και αξιοποίηση του συγκεκριμένου εργαλείου στη δια βίου επιμόρφωση των εκπαιδευτικών – και όχι μόνο στην αρχική τους κατάρτιση.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε.ΕΑΠ ΛΕΦΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2017.pdfΚΥΡΙΩΣ ΑΡΘΡΟ2.5 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.