Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36650
Title: Το αυθόρμητο παιχνίδι στο νηπιαγωγείο και οι αντιλήψεις των νηπιαγωγών προσχολικής αγωγής αναφορικά με τη χρήση των περιοχών παιχνιδιού.
Authors: ΤΑΣΙΟΥΛΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ
Advisor: ΜΠΟΤΣΟΓΛΟΥ, ΚΑΦΕΝΙΑ
Keywords: Νηπιαγωγείο;προσχολική ηλικία;αυθόρμητο παιχνίδι;γωνιές;περιοχές παιχνιδιού;συμβολικό παιχνίδι
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Το παιχνίδι είναι απόλυτα συνυφασμένο και αλληλένδετο με την παιδική ηλικία. Παιδί ίσον παιχνίδι και παιχνίδι ίσον παιδί. Η προσωπικότητα του παιδιού ολοκληρώνεται με το παιχνίδι. Το παιδί πειραματίζεται, ανιχνεύει, εφευρίσκει και γνωρίζει τον κόσμο που το περιβάλλει, παίζοντας. Το παζλ του γνωστικού, συναισθηματικού και ψυχοκινητικού κομματιού του παιδιού συμπληρώνεται από το παιχνίδι. Η αξία του παιχνιδιού είναι ευρέως αναγνωρισμένη από πολλούς ερευνητές παγκοσμίως και ιδιαίτερα η αξία του παιχνιδιού ως κυρίαρχο γνωστικό μέσο στο χώρο της προσχολικής αγωγής. Στη συγκεκριμένη εργασία έγινε προσπάθεια να ερευνήσουμε να σκιαγραφήσουμε τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και να παρατηρήσουμε το αυθόρμητο παιχνίδι των παιδιών στις περιοχές παιχνιδιού του νηπιαγωγείου. Κοινό συμπέρασμα είναι ότι οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα του αυθόρμητου παιχνιδιού στο χώρο του νηπιαγωγείου και ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας εκφράζονται, δρουν και αλληλεπιδρούν με βασικό μέσο το παιχνίδι.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - Apothesis..pdfΚυρίως άρθρο3.22 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.