Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36642
Title: ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ
Authors: ΦΩΤΙΑΔΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΜΠΛΙΟΥΜΗ, ΑΓΛΑΙΑ
Keywords: SPRACHBEZOGENE KOGNITIVIERUNG
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλώματική εργασία ασχολείται με τον όρο της γλωσσικής γνωστικής συνειδητοποίησης και τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει αυτή τόσο στο μάθημα της Γραμματικής, όσο και σε ένα μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα γενικότερα, ένα μάθημα με απώτερο σκοπό την επικοινωνία. Αφορμή αυτού του κειμένου στάθηκε η εμπειρία μου ως καθηγήτρια γερμανικών στην Ελλάδα, τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο δημόσιο τομέα, όπου έχω διαπιστώσει ότι συχνά οι μαθητές / σπουδαστές αντιμετωπίζουν το κομμάτι της Γραμματικής, ως κάτι ιδιαιτέρως κοπιαστικό και δύσκολο, που το ξεχνούν εύκολα, παρόλο που η σπουδαιότητα της γλωσσικής ενσυνείδησης για την εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας είναι στις μέρες μας γνωστή στο χώρο της διδακτικής των ξένων γλωσσών. Η μελέτη της Γραμματικής –όταν γίνεται κάτω από τις σωστές προϋποθέσεις- υποστηρίζει την εκμάθηση της ξένης γλώσσας και βελτιώνει τις επικοινωνιακές γλωσσικές δεξιότητες.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EAP_DIPLOMARBEIT_Fotiadi_FINAL.pdf1.87 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.