Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36625
Title: Διερεύνηση έμφυλων διαφορών στην επίδοση και στις στάσεις μαθητών/τριων Γυμνασίου στην Ελλάδα ως προς το μάθημα των Μαθηματικών.
Authors: Τζιβανός, Μάρκος
Advisor: Ρετάλη, Καρολίνα
Keywords: μαθηματική επίδοση;mathematical performance;ενδιαφέρον;interest;αυτοπεποίθηση;self-confidence;αξία;value
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η έρευνα επιχειρεί να απαντήσει στο ερώτημα αν παρουσιάζεται διαφορά, ανάμεσα στα δύο φύλα, στην επίδοση και στις στάσεις των μαθητών/τριων στο μάθημα των Μαθηματικών. Επίσης, εξετάζεται η συσχέτιση ανάμεσα στην επίδοση και στις στάσεις των μαθητών/τριων στο συγκεκριμένο μάθημα. Για το λόγο αυτό χορηγήθηκε ερωτηματολόγιο σε 106 μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου στο Ν. Θεσσαλονίκης. Για να μετρηθεί η επίδοση επιλέχθηκε ο βαθμός των μαθητών/τριων στο μάθημα κατά το πρώτο τετράμηνο, ενώ για τις στάσεις χρησιμοποιήθηκαν κλίμακες που μετρούν το ενδιαφέρον, την αυτοπεποίθηση και την αξία. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν την υπεροχή των κοριτσιών τόσο στην επίδοση όσο και στην κλίμακα του ενδιαφέροντος για τα Μαθηματικά. Ακόμα, η επίδοση εμφανίζει θετική συσχέτιση με κάθε μία από τις εξεταζόμενες στάσεις. Η υπεροχή που παρουσίασαν τα κορίτσια στη μαθηματική επίδοση και στο ενδιαφέρον για το μάθημα αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα αποτελέσματα άλλων ερευνών, ωστόσο το θέμα οφείλει να διερευνηθεί περισσότερο στη χώρα μας, ώστε να προκύψουν ασφαλή και διαχρονικά συμπεράσματα για τις έμφυλες διαφορές των μαθητών/τριων στο συγκεκριμένο μάθημα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tzivanos_diplomatiki_2017.pdfΔιπλωματική Εργασία2.52 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.