Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/36616
Title: Επιχειρείν οικολογικώς : Η ολοκληρωμένη πρόταση αξίας του Coco-Mat brand
Authors: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΣΜΗΝΗ
Advisor: Ζαρκάδα, Άννα
Keywords: Φυσικά υλικά, Οικολογικός τουρισμός, Εμπορικό σήμα, Πράσινα ξενοδοχεία, Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα ερευνητική εργασία εντάσσεται στο πεδίο της διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης Coco-Mat και των ξενοδοχείων που της ανήκουν. Σκοπός της είναι να εξακριβώσει αν η αειφορική, πράσινη φιλοσοφία, η υψηλή ποιότητα στις υπηρεσίες, η ικανοποίηση των πελατών , καθώς και η κοινωνική εταιρική ευθύνη των ξενοδοχείων αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την τοποθέτηση της επιχείρησης στη συνείδηση του κοινού. Για να γίνουν αντιληπτές οι έννοιες και το αντικείμενο της εργασίας στο θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας περιγράφονται κι αναλύονται στοιχεία του τουριστικού και πράσινου μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ εμπειριών και branding, του μάρκετινγκ σχέσεων και της ποιοτικής εξυπηρέτησης. Η έρευνα διενεργήθηκε μέσω ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν από εβδομήντα ένα πελάτες των ξενοδοχείων και συνεντεύξεων σε τρία στελέχη τους. Τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής: Η φιλοσοφία της επιχείρησης συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των παροχών της, παράγοντες που ενισχύουν το brand της επιχείρησης, ωστόσο όμως που δεν επαρκούν, ώστε το brand και η φιλοσοφία της επιχείρησης να αποτελέσουν ταυτόσημες έννοιες. Για το σκοπό αυτό είναι αναγκαία η χρήση ανανεωμένου και τυπικού προγράμματος μάρκετινγκ που θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης με βάση τα ειδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά της.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. - Ισμήνη Ασημακοπούλου.pdfΔιπλωματική εργασία-Μελέτη περίπτωσης1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.